Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OleJon schreef:ik werk 40 uur in 2 ploegen.heb het huishouden,koken.de andere dieren en 3 paarden.
soms kom ik tijd tekort.de zaterdag en zondagmidag hou ik zowiezo vrij voor de paarden.
ik doe alleen nog dingen die ik leuk vind.net zoals met sociale verplichtingen.als er iemand jarig is.waar ik anders ook niet of nauwelijks kom,dan besteed ik die tijd liever aan de paarden.het was vaak als we een afspraak hadden,dan schikte ik me gauw.maar dat is niet meer zo.ik deel mijn vrije tijd zelf in hoeft een ander niet voor me te doen.hoe zit dat bij jullie?is me wel eens opgevallen in mijn omgeving.dat familie of anderen nooit vragen naar mijn hobby met paarden?
terwijl ze zelf verwachten dat je wel intresse in hun hobby moet hebben.maar als het op paarden aan komt nergens naar vragen.
OleJon schreef:is me wel eens opgevallen in mijn omgeving.dat familie of anderen nooit vragen naar mijn hobby met paarden?
terwijl ze zelf verwachten dat je wel intresse in hun hobby moet hebben.maar als het op paarden aan komt nergens naar vragen.
Kirrr schreef:Weer even jullie hulp nodig.
De ene boer zegt iets anders als de andere en de loonwerker zit er tussen in.
Kort: Wel of niet kapot spuiten van het gras (lees onkruid) voor opnieuw inzaaien?
Stond wel JJK tussen, maar alles met de hand eruit gehaald en heb voorlopig nog geen nieuwe plantjes gevonden.
Wij hebben ook veel vleermuisjes