Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:Snap goed dat tijdelijk huren tegenstaat.
Echter is het ook fijn als jullie huis verkocht is en je "vrij" bent. Lastige keuze.
Als jullie huis altijd makkelijk te verkopen is, dus veel vraag erna en mensen die makkelijk het bedrag neerleggen. Zou ik ook lekker blijven zitten. Anders denk ik dat ik toch voor verkoop zou gaan. Zodat ik dan vrij ben om een ander huis te kopen.
Blijft moeilijk. Een dilemma.
palousa_boy schreef:Luis heeft ons trekpaard ook 1 keer gehad, ook tijdens de overgang van winter naar zomervacht. Dat schijnt een veel voorkomend fenomeen te zijn (aldus onze da).
Wij hebben er eigenlijk niets mee/aan gedaan en hier is het vanzelf verdwenen na de vachtwissel en ook niet terug gekomen.
Het zal vast per geval verschillen dus misschien is het bij Stef wel nodig (hier waren het een paar kleine kale plekken door het schuren tegen de jeuk maar verder niets schokkends).
Net m'n projectje willen longeren maar op een of andere manier trekken wij lastige paarden aan schijnbaar.
De vorige hadden we geen passend zadel meer voor en had dat "in slaap vallen" waarvan ik nog niet weet wat het is.
En deze heeft problemen in z'n achterhand. Het gaat dan een paar maanden goed en dan ineens hij weer ataxie/hanentred/een blokkade waardoor hij dus nouwelijks kan lopen.
Vandaag heeft hij het dus weer en kan ik er dus niets meer mee. De vraag is dan hoe lang het gaat duren (soms dagen, soms weken of maanden).
Enige dat hun dan linkt is dat ze halfbroers zijn dus misschien komen de problemen in de rug daar vandaan.
Maar balen is het wel, en gaat weer een gesprek met de eigenaar worden hoe nu verder..