Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ohjajoh6 schreef:Hier ook een klein rondje gemaakt met bijrijdster mee op de fiets met MiniMe; Wat heb ik dan een mak lam onder mijn kont zitten zeg, levensgroot verschil, dus was wel effe lekker!
Maakte mij eerst nog wat zorgen om pukkie, dat was zon dooie met poetsen, dat ik bijna niet was gegaan, maar zodra die door had dat we naar buiten gingen, was ze klaarwakker ook! Die zag ik nog een paar keer voorbij komen scheuren, met Dominique er aanhangend op de fiets...![]()
En zo als een volleerd dressuurpaard ik Lona in galop van rechts naar links kon laten appuyeren, zo halsstarrig verdomde ze het buiten om de overgang naar draf mooi voorwaarts neerwaarts uit te voeren; lekkere ouwe sterrenkijker van me. Maar goed dat galop appuyement voelde wel effe heel stoer eigenlijk, had ik al zeker 5 jaar niet meer geprobeerd, Lona weet het allemaal gewoon nog precies, zelfs beter als ik, terwijl ik toch echt degene ben geweest, die haar alles onder het zadel heeft geleerd, maar ik moet tegenwoordig echt even 2x nadenken hoe dat een bepaalde oefening nou ook al weer ging... Superknol!![]()
Ik weet dondersgoed, dat ik door de jarenlange stop van het ziek zijn, al heel lang niet meer de ruiter ben die ik was in onze goeie tijd, maar zij gaf mij nu toch echt even een goed gevoel.