edit: foutje, bedankt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
oeehh Elsa heeft fans
goed gaan trainen voor de wedstrijden dan maar
en wat een schatje Minoesje
hier ook wel eens in de trein tot de conclusie gekomen dat ik m'n modder/paardenstront schoenen nog aanhad ipv de nette laarzen die ik had klaargezet , stond erg leuk ook bij m'n nette kleren
gelukkig kon m'n zusje me op het station ophalen en andere schoenen voor me meenemen (hebben dezelfde schoenmaat dus superhandig!) dus hoefde niet met modderschoenen of op mijn sokken naar belangrijke afspraak gelukkig
) maar zijn ze echt zo supergoed warm en waterdicht?
) met Bo om de week op woensdagavond springles bij de ponyclub, dus gisteren voor het eerst in heel lange tijd weer eens een binnenbak van dichtbij gezien. Volgens mij mag je er voor 5,- per keer rijden, zal het de volgende keer eens navragen. Als het dagen aan een stuk slecht weer is misschien wel fijn om af en toe in een (mega!!
) binnenbak te kunnen rijden. Met de trailer waren we er in 10 minuutjes dus dat is wel te doen
Volgens mij is het zo'n 4 KM dus niet ver, maar ga niet in het donker langs de weg en durf te paard hier niet de provinciale weg over te steken, omrijden is dan een optie maar nog verder dan zou ik net zo goed een buitenrit in de regen kunnen maken
en als het niet regent heb ik geen binnenbak nodig, dan voldoet de 'achtertuin'
kvulden schreef:Pffff vandaag niet mijn dag. Heel licht geslapen. Kon mijn bed niet uitkomen. Mijn rug doet erge pijn en het is die tijd van de maand. Maar ja de kinderen moeten naar school. Op zo'n zou het wel fijn zijn als iemand de paarden kon doen. Ben net terug van school. Eerst even opwarmen met een kopje thee en wat ontbijt en dan de paardjes doen. Ze zitten al op me te wachten.
Dus ik ga weer offline.
Zodra deze echt afgelopen zijn koop ik weer nieuwe. Hoop geld, maar ik vind het dubbel en dwars waard.
Kan me er namelijk niks bij voorstellen, behalve beelden van jou op een wild rond draaiende Harry-de-telekids-hengst dan
Know how it feels
slecht slapen en pijn zijn geen goeie combi om op te moeten staan.Ik sleep mij altijd naar de bank om rustig alle spieren wat in model te krijgen.Geen kinderen om naar school te brengen dus dat scheeld...wel kinderen die staan te brullen als ik niet op tijd voor het ontbijt verschijn
Ja Noah is niet zo'n veel voorkomende naam maarja, zo heette hij al
Doen hoor die wedstrijden, het is zo gezellig, slapen in een tentje, lekker eten (vind ik dan haha) en veel leuke paarden kijken. Ik stel me bij deze kandidaat als groom
doe die van Iris toch ook al 
niet leuk. Voor zo'n momenten wil mijn vriend bij hoge uitzondering (en gemopper) wel inspringen. Dan is het toch altijd even lastig als je er alleen voor staat.
veel plezier!

Bij mij wil het ook wel eens 'wegtrekken' als ik in beweging blijf...?
Van iets na 7en tot kwart voor 11 bezig geweest, maar ik was trots ^^
Ingrijpen op wedstrijd mag niet, kost je punten alleszins.