Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isabonny schreef:Wat een goed idee, de kosten bijhouden van een jaar. Heb ik nog nooit gedaan, denk dat ik redelijk goed kan schatten, maar we zullen zien:
Paarden staan aan huis.
Dit jaar nog niet veel uitgegeven, maar het hooi en stro moet nog van het land. Dat zijn 2 grote 70,00.
Tandartsbehandeling € 80,00.kostenposten.
Kosten 2014:
Kunstmest € 75,00
Deze maand de DA 2 keer aan huis gehad voor de enting en wormkuren voor de rest van het jaar €
Hoefsmid is 2 keer geweest, maar heeft mijn paard elke keer gratis bijgevijld (omdat daar maar weinig aan hoefde te gebeuren), toen hij het ander paard kwam beslaan. Dus dat kostte mij lekker niks.
hooi van het land gehaald. 160 balen a € 2,50 (valt dus nog mee, ik had verwacht dat de prijs misschien de lucht in gegaan was, maar ook de prijs vanuit de schuur is gelijk gebleven, € 3,00 per baal.) Ik heb nog een baal of 60 liggen van vorig jaar, dus ik heb voor dit jaar waarschijnlijk voldoende voor 2 e-pony's en hoef dus geen hooi meer bij te kopen.
juli: hoefsmid € 60,00 voor paard 1 rondom beslaan.
€ 5,00 voor de ander te kappen/bijvijlen (hoefde eigenlijk niets ervoor te betalen, maar vond het zo l*llig dat hij elke keer die van mij voor niks meedoet, omdat het maar 2 tellen vijlen is.)
MaricoGraphy schreef:Iemand die kan helpen?
Kosten zonder stalgeld en zonder lesgeld.
Dus enkel andere kosten per jaar? En dan gemiddeld per maand?
Want hoefsmid en da komen niet elke maand langs hé.
MaricoGraphy schreef:Iemand die kan helpen?
Kosten zonder stalgeld en zonder lesgeld.
Dus enkel andere kosten per jaar? En dan gemiddeld per maand?
Want hoefsmid en da komen niet elke maand langs hé.