Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
terpentijn schreef:Dierenpolitie weer gisteren langs geweest voor mijn Shetten-in modder-paddock.
ZUCHT.
O nee, we zien het, ze hebben ook een STAL.
Nee toch?
Mogen we even in de stal.... ja hoor... goh er ligt stro in.
Nee maar... de Shetten kunnen dus ook nog DROOG staan als ze willen?
Geweldig, wat zijn dit voor maffe aangevers, dat ze dat niet zien dan? Mensen die mij een hak willen zetten of zo?
Dat wisten ze toch de vorige keer al? Dat er een stal was?
Dit is heel ergerlijk.
Wat is er in Godsnaam mis met mijn Shetlanders?!?
Of met de wijze waarop ik ze hier houd? Keurig geent, bekapt, en ontwormd, net als mijn andere twee bonte paarden, iets verderop op de wei staan, ins werkelijk niks op aan te merken de (medische) verzorgingis tip top in orde en allle jaren dat ik ze heb al.
Nee, we hebben het gezien, zei meneer de Dieren Agent,niks mis mee, u bent erg goed voor uw dieren, tsja geen ideale situatie die modderbak "maar Shetlanders kunnen echt wel in de modder staan"
Toen zei ik: Maar niet de hele dag'
Nee, zei die man: ze moeten ergens een plekje hebben om droog te staan. Ik zie dat ze dat hebben: van mij hoort u niets meer, maar ik geef dit adres door aan de DB, het is dus mogelijk dat die nog komen controleren. Steeksproefsgewijze.
Excuse me?!?
In mijn hele leven heb ik zo iets achterlijks nog niet meegemaakt.
Iemand anders wel?
YamaSaki schreef:Femke(ll) schreef:Ben toch blij te zien dat de meeste stemmen naar de laatste 2 opties gaan.
Ja inderdaad
Hier in Amsterdam gelukkig ook 24/7 buiten
Femke(ll) schreef:Ben toch blij te zien dat de meeste stemmen naar de laatste 2 opties gaan.