Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zinzi_jewel schreef:Zou een frame maken met netten en ipv touw elastiek gebruiken . Strak genoeg dan trekt de elastiek het frame mee naar beneden.
Een rooster van metaal is niet erg goed voor het gebit. Slijtage van de voortanden .
LBLGypsyCobs schreef:Ik heb net een frame gemaakt voor in een palletbox of half IBC vat van 15 mm cv buis, knelkoppelingen, 3x3 net
[ Afbeelding ]

Grit schreef:Wij hebben ook een frame met daarin het net. Hetzelfde idee als deze;LBLGypsyCobs schreef:Ik heb net een frame gemaakt voor in een palletbox of half IBC vat van 15 mm cv buis, knelkoppelingen, 3x3 net
[ Afbeelding ]
Alleen dan met buizen van 22 mm. Dat vonden we voor onze tirannen net wat degelijker.
Lotte, soortgelijk hebben we het ook vastzitten en dat werkt voldoende. Alleen dan niet met touw, maar een soort staaldraad. En ook niet de kleinste maat karabijnhaken, want die hadden ze ook meteen krom getrokken.
De bakken staan bij ons ook vast, anders gaan ze ermee aan de wandel en dat is in een stal niet handig.
Ik zal morgen eens foto's maken.
).

Niet sterk genoeg ging zijn daarvoor.lotte_horses schreef:[ Afbeelding ]