2e jaar wat opgehoogt, en steeds hooi en mest naar buiten gooien zodat we een eilandje kregen, maar dat was natuurlijk ook niets. En het 3e jaar heb ik het afgegraven, zand er op en straatklinkers gelegd. Gratis gekregen alleen het zand betaald. Nou heb zo een klein straatje voor ze, en voor de rest mogen ze 1 deel van de wei kapot lopen (en dat doen ze
) Ze hebben dus de mogelijkheid om droog te staan. 3 kanten vd stal hebik bestraat, 4e zijde niet en daar is het dus nu erg laag. (mag ik niet bestraten, moet tractor langskunnen om slootskant te maaien).Omdat het huurland is steek ik er niet te veel geld in, en zoek nog steeds een oplossing voor dat stuk winter blub.Kijk nu ziet het er mooi uit
maar in november al niet meer

het is niet zo dat de pony's alles op mogen eten, we rapen zelf elke dag / om de dag de peren en pruimen weg. Wat er over blijft mogen ze, als ze op dat stuk lopen, opeten. Maar dat zijn er niet veel hoor. De peren droog ik, zo ook bij een appelboom die naast de paddock staat op een stukje land wat 'van niemand' is. Vinden ze heerlijk in de winter. En dan geen kilo's per dag, gewoon een of twee (gedroogd