Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
WilmaW schreef:wuswa en russel hebben jullie al genoeg personen om een pallet te bestellen?
Ik zit in apeldoorn en heb ook wel interesse namelijk in een test of het werkt bij mijn paard (dus geen behoefte aan een hele pallet zeg maar)
Ik zou het liefst koolzaadstro willen hebben.
Laat het even weten....
Nikka schreef:Dikt het ook sneller in op de mesthoop?
Heeft iemand er ook een paard met luchtwegproblemen op de strokorrels staan en hoe gaat dat?
Jannepauli schreef:Zou het niet handig zijn om het definitieve lijstje van verkopers/ prijzen/gebruikte materialen (stro,met of zonder toevoegingen of koolzaadstro) in het foto-topic te plaatsen, helemaal bovenaan ná de begintekst van Imker?
Nu moeten eventuele nieuwe gebruikers dit hele topic doorspitten om verkoopadressen en prijzen te vinden en als je één snel aanknopingspunt hebt, is dat handiger!
diana1 schreef:Jannepauli schreef:Zou het niet handig zijn om het definitieve lijstje van verkopers/ prijzen/gebruikte materialen (stro,met of zonder toevoegingen of koolzaadstro) in het foto-topic te plaatsen, helemaal bovenaan ná de begintekst van Imker?
Nu moeten eventuele nieuwe gebruikers dit hele topic doorspitten om verkoopadressen en prijzen te vinden en als je één snel aanknopingspunt hebt, is dat handiger!
kom op JP even een beetje moeite ervoor doen![]()
even een paar pagina's terugzoeken...daar staat ie...en anders even zoeken op mijn naam/berichten....
Jannepauli schreef:Op het gevaar af "off-topic" te geraken... lieve Diana1, ik wil die moeite best wel doen hoor want tenslotte volg ik het topic al vanaf dag 1.. maar zoals ik aangaf: het is wellicht een handig hulpmiddeltje voor nieuwe lezers en voor hen die kijken in het stickie-topic... Snappie?
diana1 schreef:6 zakken 100% koolzaadstro van ecobodem met daarover 8 liter water + 2 liter azijn (gemixt in de gieter)een dik plak hooi in de stal gegooid......even gewacht en vervolgens "het allesetende viespeukje" binnen gezet.Ze begon (gelukkig) gelijk aan haar hooien keek (nog) niet naar inmiddels "stinkende" korrels
Ik ben benieuwd.....