Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Arabesk schreef:waarschijnlijk stond er ook geen ander paard in de weide
ze blijven liever bij de kudde

kimmie261 schreef:hier kan het ook geen worst schelen of de kudde buiten staat ja/nee...1 merrie die denderd gewoon door haar veulen heen,die wil gewoon naar binnen,en kan best weleens zijn dat dat na een uurtje al is...en die staat gewoon bij andere paarden,boeit haar niets,als zij naar binnen wil ,wil ze naar binnen,en tot vorig jaar stond hier een 2 jarige,die gewoon door de draden heen naar stal ging...en die stond in de grootste kudde,die had zich aangeleerd,om nek onder de draden te doen,en dan eronderdoor floepen en zo kon ze naar stal..
dus hele kudde in de wei,en 2 jarige stond in stal
niets met kudde te maken dus...
tamary schreef:kimmie261 schreef:hier kan het ook geen worst schelen of de kudde buiten staat ja/nee...1 merrie die denderd gewoon door haar veulen heen,die wil gewoon naar binnen,en kan best weleens zijn dat dat na een uurtje al is...en die staat gewoon bij andere paarden,boeit haar niets,als zij naar binnen wil ,wil ze naar binnen,en tot vorig jaar stond hier een 2 jarige,die gewoon door de draden heen naar stal ging...en die stond in de grootste kudde,die had zich aangeleerd,om nek onder de draden te doen,en dan eronderdoor floepen en zo kon ze naar stal..
dus hele kudde in de wei,en 2 jarige stond in stal
niets met kudde te maken dus...
Paste die 2-jarige wel goed in de kudde?
uhm ja waarom niet??ze is ermee opgegroeit...
ik zou het ervoor doen als paard zijnde

(zolang ze gezelschap heeft)
Ze ging zich echt verzetten als ze weer terug gebracht werd naar de wei. Hoe duidelijk kan je zijn als paard. Dus ondanks dat haar vriendje wel buitenbleef was de drang om naar binnen te gaan voor haar groter. Nu staat ze alleen overdag buiten en nooit meer staak of verzet gehad. Ze staat ook niet meer bij het hek te wachten/zombie te zijn al kom ik extreem laat, ze weet dat ze opgehaald wordt. Ik zou heel graag willen dat ze gewoon als een echt paard dag/nacht buiten staat, maar ze geeft zelf wat anders aan.