Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rowo schreef:De bak waar ik in rijd mest ik wel uit... de wei nooit. De weides zijn groot genoeg en de poep slepen we eens in de zoveel tijd uit mekaar en daarna worden de 'mestplekken' gemaaid. De poep is dan wel weg.
Als ik er aan moest beginnen elke dag uit te mesten, kan ik wel een half uur extra uittrekken per dag. Daar begin ik niet aan

_rosita_ schreef:rowo schreef:De bak waar ik in rijd mest ik wel uit... de wei nooit. De weides zijn groot genoeg en de poep slepen we eens in de zoveel tijd uit mekaar en daarna worden de 'mestplekken' gemaaid. De poep is dan wel weg.
Als ik er aan moest beginnen elke dag uit te mesten, kan ik wel een half uur extra uittrekken per dag. Daar begin ik niet aan
Een half uur??? Eitje!
Ben dagelijks zeker een uur bezig met poepscheppen.... gelukkig ga ik er niet dood van
Kittmoon schreef:Ik vind als je je paarden op wei hebt dat je wel ff elke dag de mest eruit moet halen.. anders als je het in 1 keer moet doen word je het gewoon zat als je zoveel moet doen.. Anders word de wei toch 1 grote mesthoop;)

runningkawa schreef:Kittmoon schreef:Ik vind als je je paarden op wei hebt dat je wel ff elke dag de mest eruit moet halen.. anders als je het in 1 keer moet doen word je het gewoon zat als je zoveel moet doen.. Anders word de wei toch 1 grote mesthoop;)
of een grotere wei kopen.... heb je er ook geen last van

want mijn pony houd er van om er anders een vette troep van te maken
zo mooi staan de weilanden er bij ons bij