Lynn_25 schreef:Wat heeft een garage en boekhouding met paarden te maken. Ik wilde er mee zeggen dat die van dhp kennelijk op heel veel gebieden in de paardensector heeft gewerkt, waardoor ze alle ins en outs er van weten. En JA( voordat er weer mensen zijn die dat gaan roepen) tuurlijk zal die zogenaamde heilige 'goede paardenhouder' die kennis ook kunnen weten, maar in mijn ogen nooit in die mate als iemand die echt in de fabrieken heeft gewerkt.
Maar echt, whatever, heb geen zin om te discussieren om het discussieren. Ik vind het wel frapant te zien dat de mensen die DHP hebben ingeschakeld heel erg positief zijn, en de mensen die dit niet gedaan hebben de enige zijn die een negatieve mening( vooroordeel) erover hebben.
En nu ben ik hier echt klaar mee want het schiet toch niet op. Narrow mind.
Lynn
Wat Kiwiko bedoelt, is dat je heel goed ergens kunt werken, maar toch weinig weten van het specifieke vakgebied. Als je goed nadenkt over welke functies er zijn bekleed bij het diervoeder bedrijf en de groothandel in verzorgingshandel, zie je dat er hierbij geen sprake hoeft te zijn wat betreft extra kennis op dit gebied. De ene functie is accountmanager, dat betekent gewoon verkoper en onderhouden van klantencontacten. Je weet in zo'n functie wat je moet weten over je eigen product, dat is vaak helemaal geen diepgravende kennis. Bedrijfsleider kan je overal zijn, daar heb je geen specifieke kennis van het produkt voor nodig. De specifieke kennis zit in de diverse lijnen die eronder zitten. Ook daar zit de kennis zeer verspreid. Dus nee, ik ben er niet van onder de indruk.