Sorry maar als je een paard te duur vind, neem dan een hamster, die kan zelfs in je oude fietsband wonen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Marjo_Wystan schreef:Wordt er wel rekening mee gehouden dat in Nederland groente en fruit snel is afgekeurd?
dat kun je best aan je paard geven (brood is trouwens niet gezond) maar kan niet als vervanging voor voer dienen.
Thumber schreef:he bah, wat reageren jullie flauw allemaal zeg!
Uit de vraag van de TS kunnen best nuttige tips komen! Tuurlijk moet je niet 'bezuinigen' op je paard, maar je kunt wel slim inkopen doen zodat je het geld wat je daar bespaard weer ergens anders voor kunt gebruiken...
Citaat:Hier ben ik het niet mee, dat brood ongezond is. Wij voeren al jaren alleen maar brood aan de pony's en ze zien er super uit. Nog nooit verstoppingen gehad oid. Alleen als er pony's in arbeid zijn krijgen ze nog wat extra pulp en granen maar het hoofdvoer is brood. (En onder brood versta ik alle soorten brood, van volkoren tot stokbrood)
Lielle schreef:Thumber schreef:he bah, wat reageren jullie flauw allemaal zeg!
Uit de vraag van de TS kunnen best nuttige tips komen! Tuurlijk moet je niet 'bezuinigen' op je paard, maar je kunt wel slim inkopen doen zodat je het geld wat je daar bespaard weer ergens anders voor kunt gebruiken...
dat zou kunnen, maar de tips van TS vind ik lang niet allemaal nuttig en soms op het gevaarlijke af.
tita schreef:Ik heb met mijn hoefsmid de volgende afspraak
Ik heb speciaal beslag en elk 10-13 weken komt de smid.
De 1e keer krijg pwoonie allemaal "verse" ijzers
De 2e keer krijgt ie alleen achter weer nieuwe ijzers en de voorijzers worden gebrand. en die gaan er voor de 2e keer onder
De 3e keer krijgt ie weer ronddom nieuwe ijzers
De 4e alleen achter nieuwe en voor gebrande
Dit scheelt best in de kosten
Thumber schreef:he bah, wat reageren jullie flauw allemaal zeg!
mirgino schreef:jullie boren haar nu wel de grond in ,maar ik ken mensen met rubbermatten ipv stro op de grond
speciale rubbermatten die urine doorlaten
en ze hebben geen stro, wel een plak om van te knabbelen
dus zo raar is dat niet!
google maar eens