Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blesje_Love schreef:Met bix, die konden er niet allemaal doorheen
Solleke_Noah schreef:Een opgehangen fles is vrij moeilijk stuk te bijten, is vrij glad, en dan nog omhoog gehangen aan een touwtje, ze moeten toch al heel erg hun best doen om daar echt een stuk uit te bijten denk ik.
Maysie schreef:Blesje_Love schreef:Met bix, die konden er niet allemaal doorheen
Was de fles wel goed droog?
Jaan81 schreef:Hier even een *!!! Ga die colafles zekers eens proberen!
Als ik het goed begrepen heb, vul je die dus gedeeltelijk, dop eraf, touw rond de hals en zo ophangen in de stal? Tegen de muur? Wat voor hoogte?
runningkawa schreef:eeeuhhh...een weide met paard?
aisie schreef:Heeft iemand een foto van de colafles? Ik wil dat ook wel eens proberen maar om eerlijk te zijn ben ik er nog steeds niet overuit hoe jullie dat vastmaken en waar?
Dus als iemand een foto kan regelen dan ben ik heel dankbaar
Maysie schreef:@ rommie oeh dat is ook een handig ideeJa nu heeft hij het spelletje door
![]()
Heb je ook toevallig een foto ervan?
Maysie schreef:aisie schreef:Heeft iemand een foto van de colafles? Ik wil dat ook wel eens proberen maar om eerlijk te zijn ben ik er nog steeds niet overuit hoe jullie dat vastmaken en waar?
Dus als iemand een foto kan regelen dan ben ik heel dankbaar
Maysie schreef:hihi jij wil speeltjes voor de gevorderen maken hoor ik al..
Nou kan ik je vertellen dat ze toch lang bezg zijn hoor met zo'n fles des te leger dat ding raakt..
Hooi in een pion is ook altijd een succes bij die van mij..
Die van mij vind emmertjes ook altijd heel leuk .. Hij kon eraltijd de hele bak mee rondsjouwen..