Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
In het begin had hij erg gwn schrik van, stond hevig te snuiven en te kijken: "wat is dat nu??" Dan stilletjes eens gaan kijken als ik er wat voer had uitgedaan om hem te lokken, maar hij vertrouwde het zaakje niet zo. We waren toen even in de kantine gaan zitten om hem door het raam in de gaten te houden, hij keek 1x achterom (met echt heel vooruitgestoken oren
) en besloot dan het maar eens te proberen! Hij heeft dus best even met de fles staan spelen, maar kreeg er niet echt voer uit... het kantelprincipe snapte hij precies nog niet
Maar hij was er toch wel even mee bezig, ga volgende week eens een ander ideetje van hier proberen! Blesje_Love schreef:Met bix, die konden er niet allemaal doorheen
)
Solleke_Noah schreef:Een opgehangen fles is vrij moeilijk stuk te bijten, is vrij glad, en dan nog omhoog gehangen aan een touwtje, ze moeten toch al heel erg hun best doen om daar echt een stuk uit te bijten denk ik.
.. De paarden die dat op de vorige stal hadden hebben er zover ik weet nooit 1 kapot gekregen en geloof me er zaten echt slopers tussen 

Maysie schreef:Blesje_Love schreef:Met bix, die konden er niet allemaal doorheen
Was de fles wel goed droog?
Jaan81 schreef:Hier even een *!!! Ga die colafles zekers eens proberen!
Als ik het goed begrepen heb, vul je die dus gedeeltelijk, dop eraf, touw rond de hals en zo ophangen in de stal? Tegen de muur? Wat voor hoogte?
anders is de lol er gauw af

runningkawa schreef:eeeuhhh...een weide met paard?
aisie schreef:Heeft iemand een foto van de colafles? Ik wil dat ook wel eens proberen maar om eerlijk te zijn ben ik er nog steeds niet overuit hoe jullie dat vastmaken en waar?
Dus als iemand een foto kan regelen dan ben ik heel dankbaar
Kan even duren maar je krijgt um 
Ja nu heeft hij het spelletje door
?
..
Dat was ook een goed succes !
Maysie schreef:@ rommie oeh dat is ook een handig ideeJa nu heeft hij het spelletje door
![]()
Heb je ook toevallig een foto ervan?
Maysie schreef:aisie schreef:Heeft iemand een foto van de colafles? Ik wil dat ook wel eens proberen maar om eerlijk te zijn ben ik er nog steeds niet overuit hoe jullie dat vastmaken en waar?
Dus als iemand een foto kan regelen dan ben ik heel dankbaar
Kan even duren maar je krijgt um 
Maysie schreef:hihi jij wil speeltjes voor de gevorderen maken hoor ik al..
Nou kan ik je vertellen dat ze toch lang bezg zijn hoor met zo'n fles des te leger dat ding raakt..
Hooi in een pion is ook altijd een succes bij die van mij..
Die van mij vind emmertjes ook altijd heel leuk .. Hij kon eraltijd de hele bak mee rondsjouwen..

Altijd al gedacht dattie knetter is
!
) 

" Na even beter te kijken @#$%^&* dat slimme ding heeft gewoon de dop eraf gehaald
maar ja die dop is nu zoek in het zaagsel
uitgekookt!
en voor de zekerheid nog maar een extra touw met een ander soort knoop