tita schreef:Dus 4.5 kg zak per maand en kost 14.50 dan ben je alleen aan musli al 66 euro kwijt
Whaha!! Meen je nou echt dat jij €66 per maand uitgeeft aan muesli???
Ik geef nog geen €6 per maand uit aan muesli, voor drie pony's!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tita schreef:Dus 4.5 kg zak per maand en kost 14.50 dan ben je alleen aan musli al 66 euro kwijt
Leeuwnie schreef:tita schreef:Dus 4.5 kg zak per maand en kost 14.50 dan ben je alleen aan musli al 66 euro kwijt
Whaha!! Meen je nou echt dat jij €66 per maand uitgeeft aan muesli???
) Citaat:Citaat:Whaha!! Meen je nou echt dat jij €66 per maand uitgeeft aan muesli???
Die 66 was per jaar toch?
Niet dat het dan zou kloppen...
Welshcobfan schreef:Zit even te denken: staan de paarden daar ook in de zomer 24/7 buiten op de wei? Of moeten ze dan nog bijgevoerd worden (want dan is het toch een stuk duurder)
maikeltje schreef:Komt jouw paard daar helemaal alleen te staan?
Lees het topic maar eens goed door. Aan het weiland van het paard grenzen andere paardenweilanden.
Welshcobfan schreef:Ik bedoel: in hoeverre is het stuk land groot genoeg om de paarden er een aantal maand op te zetten? (zodat er genoeg gras is).
Want als het gras binnen 1 maand al op is, ben je alsog 11 maand aan het hooi betalen.
(ik betaal 8 maand geen hooi, stro en biks dus dat scheelt enorm in de kosten!)

)
)
Terwijl hij wel gewoon gereden word. Gras is dan voedzaam genoeg 
Daarnaast wordt er van eigen weiland nog hooi gehaald.
Ik neem aan dat met 2 - 3 paarden ook niet de mest allemaal op het land kwam 
Welshcobfan schreef:Ik heb geef mijn pony 8 maand geen bijvoeding hoorTerwijl hij wel gewoon gereden word. Gras is dan voedzaam genoeg
Dat scheelt enorm in de kosten!

Leek me gewoon te logisch! 
)

)
Als ik zo lees dat je de stalling en wei al gratis hebt! Dan zie ik niet in, waarom het niet zou kunnen. Voer is echt niet zo duur hoor, en heb je ook niet veel van nodig. Het belangrijkste voor een paard is ruwvoer. Brok kan je geven na het werk. Doe ik hier ook
verder krijgen ze niks dan dat. Ik zou zeggen als je ouders je steunen mocht dat nodig zijn ga ervoor!