Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
AaronYve schreef:tinkervosje schreef:ik heb niet gestemd omdat ik geen eigen paard heb maar als ik paarden/ponys zou hebben zouden ze zonder staan. alleen als ze moeilijk te pakken zouden zijn zou ik met halster want dan kun je hem nét iets beter/sneller pakken
Waarom zou je niet gaan oefenen ipv het jezelf makkelijk maken?
Een halster kan erg gevaarlijk zijn ,laast ook weer een verhaal van kennissen gehoord over een paard met halster in de wei, die was blijven hangen aan de poort.
..

Nadya schreef:Ik vraag me ook altijd af waarom een paard zich niet laat vangen in de wei door de eigenaren.... 'Omdat ze zo slim zijn?' Nou, dat lijkt mij de reden echt niet.

splash1999 schreef:wel vaag dat de mensen hier alleen antwoorden met af terwijl ik nbijna geen paarden in de wei zie zonder halster. Vreemd hoor
M'n veulen heeft een maandje een halster omgehad op de wei toen ze nog jong en eigenwijs was, anders kreeg ik haar nooit te pakken en mama volgen naar de stal deed ze niet...

Omdat als een jaarling dan makkelijker te pakken is!