Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
merrieveulen schreef:en wat heeft de smid gezegd? ben ik wel benieuwd naar.
ik vraag me wel af hoe jouw moeder kan weten wat wel en niet goed is voor dat dier, als ze er geen verstand van heeft. een hoop mensen verkijken zich erop, ook mensen met meer ervaring.
joy76 schreef:Wat weet of heeft je moeder met paarden? Daar word ik wel benieuwd naar, gezien haar reactie toen je haar vroeg het aan de smid te vragen. Maar waarom heb je het zélf niet gevraagd? Sorry, maar ik word hier wel een beetje bozig om. Je wilt al die tijd liever niets van ons aannemen, omdat je het aan de smid gaat vragen, en dan reageer je dus nu zo. Maar goed, kennelijk ben jij er ook bozig over. Heb nog wel een vraagje, aangezien je de kans om het aan de smid te vragen hebt gemist. Naar wie ga je nu luisteren?
Snoop_fan schreef:Aangezien ik de kansheb gemist heb ik een sms-je gestuurt..
En Snoopy staat bij bompa en dus ze zijn er direct heen gereden
Jol1 schreef:Wat een mallotig verhaal! Ik mag toch hopen dat dit allemaal verzonnen is. Ik kan mij niet voorstellen dat er zulke domme ouders zijn die hun kind op deze manier een pony laten houden. Is dit allemaal bedoeld om een discussie op te starten of ben je echt zo naïef? Sorry dat het onaardig klinkt als het allemaal waar is, maar ga dan eerst maar eens een jaartje op een manege lopen.

Snoop_fan schreef:Ja iets, het moest een paard of koe of schaap of eender wat zijn en omdat ik toen al paardreed heb ik voor een pony gekozen!

Snoop_fan schreef:Smid is geweest maar hij zij dat het voor 3 jaar (of langer) niet gedaan te zijn nog goed in orde was!
Entingen en wormenkuren kan ik vragen aan degene die me het rustig uitlegt en niet door mensen die me afBLAFFEN!
Iets kopen om gras af te eten, sorry dat het zo erg overkwam maar de vorige huurders moesten weg omdat ze alles vuil maakte en normaal kwam dan het ponytje van de buurvrouw van bompa erop maar omdat zo fel bijtte hebben we toch voor Snoopy gekozen en daar heb ik nog steeds geen spijt van!
grasmaaier voor een grasveld waar 3 paarden opstonden en waar een piste (zand) op ligt, laat me niet lachen..

ikke20 schreef:pony moet dan zn entingen krijgen. dit moet als basisnting gegeven worden dit betekend een enting tegen parainfluenza tetanus enz. dit moet na(dacht) 9 weken herhaald worden en daarna elk jaar.
Jol1 schreef:O ja, en ladolcevita, ik ben ook een moeder en ik kan je verzekeren dat als jij je kind een pony geeft om alleen maar van het gezeur af te zijn, je jouw taak als ouder niet helemaal hebt begrepen.....