Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Kleintje schreef:Een paard heb je niet voor de rest van je leven. Kalista gaat ook een keer dood. Een vriend/partner heb je als het goed zit voor de rest van je leven.
. De reden waarom de vraag alleen al gesteld zou worden is heel erg van belang. Pellie schreef:dat toont niet van gelijkwaardigheid en respect.
leren loslaten is de kunst van een relatie. Niet hard vastpakken en dichtknijpen dan stikken we toch? Dimple"]
[quote="Kleintje schreef:Een paard heb je niet voor de rest van je leven. Kalista gaat ook een keer dood. Een vriend/partner heb je als het goed zit voor de rest van je leven.
Poohbeer schreef:Net weer even een poging gewaagd, hij wil eerst "bewijs" zien dat ik beter met geld om kan gaan (minder in mijn paard stop dus). Eind van het jaar, als het saldo van mijn rekening dan wat beter is valt er verder te praten.
(...)
Mijn vriend geeft weinig om het feit dat ik me stinkmodder voel zolang ik niet beter om kan gaan met geld.
.
Kleintje"]
[quote="Dimple"][quote="Kleintje schreef:Een paard heb je niet voor de rest van je leven. Kalista gaat ook een keer dood. Een vriend/partner heb je als het goed zit voor de rest van je leven.
Lielle schreef:Geen idee, eerlijk gezegd. Maar wel de oude vrienden van hun partner, en die zo bezitterig zijn dat vriendlief geen stap meer zonder hen mag doen.
. Poohbeer schreef:en dan dus je huis verkopen, je spullen verdelen, de katten uit elkaar halen....enz...

) en dat is je paard (toch, zoals ik het lees?).Poohbeer schreef:Zouden jullie je paard kunnen/ willen verkopen om je relatie te redden??

Die auto is zijn hobby en Fayette is mijn hobby en je vraagt niet aan je vriend(in) om zijn/haar hobby op te geven voor jou!
Die twee zijn zelfs dikke vriendjes met elkaar
Citaat:Gaat dan niet om het paard, het gaat om de tijd die erin zit.
Zolang de tijd goed verdeeld wordt en de partner er geen problemen mee heeft dan is er geen probleem lijkt mij!
Lovely schreef:We zitten hier met voornamelijk meiden en dan nog meiden waarvan het grootste deel te maken heeft met een vriend (nu of in de toekomst) en juist daarom wil ik nog iets naar voren schuiven, namelijk dat er mannen zijn op deze aardkloot die jaloers aangelegd zijn. Niet zozeer op de aandacht van een andere man, maar op de aandacht die een paard mag ontvangen. Het geldt wellicht ook voor andere dieren, maar paarden zijn hier wel bijzonder in.
Desiree schreef:Overigens, om nog iets aan te vullen op wat iemand anders zei over loslaten binnen een relatie:
"if you love somone, set him free" (Sting). En zo is het.