Ooh wat een prut, korsten en zooi kwam er uit. Ze gingen hier thuis bijna over hun nek joh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Noetanchamon schreef:Nou ja, ik vindt het een tamelijk smerig zakie eronder....maar als het een tamelijk smerige piemel moet zijn vindt ik dat ook goed.
Ooh wat een prut, korsten en zooi kwam er uit. Ze gingen hier thuis bijna over hun nek joh![]()
Noetanchamon schreef:Jah en de vorige eigenaren ook denk ik![]()
Schatlief is bijna 13 hoor
natasja1991 schreef:maar toch vraag ik me af waarom we dat schoonmaken, in de vrije natuur werdt het ook niet schoongemaakt, en toen liepen ze ook met een vies zaakje rond en dat werdt ook niet schoongemaakt
tamary schreef:natasja1991 schreef:maar toch vraag ik me af waarom we dat schoonmaken, in de vrije natuur werdt het ook niet schoongemaakt, en toen liepen ze ook met een vies zaakje rond en dat werdt ook niet schoongemaakt
In de vrije natuur zijn geen ruinen. Niet alle hengsten in de vrije natuur krijgen ooit de kans om te dekken, maar omdat de hormoonhuishouding daar wel normaal werkt heb je dit probleem niet.
tamary schreef:In de vrije natuur zijn geen ruinen. Niet alle hengsten in de vrije natuur krijgen ooit de kans om te dekken, maar omdat de hormoonhuishouding daar wel normaal werkt heb je dit probleem niet.

MaiMai schreef:De ruin die ik bijrijd had twee weken geleden zijn koker ontstoken. Waarschijnlijk doordat zijn penis vies was. Die moest dus schoongemaakt, maar dat wou meneer niet hebben. Zelfs na sedatie trok hij de plastuit gelijk in wanneer je in de buurt kwam. De dierenarts moet waarschijnlijk nu komen verdoven... Wat een gedoe, geef mij maar een merrie (die kunnen ook flink wat problemen hebben, maar daar kun je overal wel aardig bij...)
Noetanchamon schreef:En die merries hebben altijd van die smerige achterbenen en dat vieze geknipoog vindt ik ook niks

Noetanchamon schreef:Die van mij iig wel![]()
philipoom schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noetanchamon schreef:tamary schreef:In de vrije natuur zijn geen ruinen. Niet alle hengsten in de vrije natuur krijgen ooit de kans om te dekken, maar omdat de hormoonhuishouding daar wel normaal werkt heb je dit probleem niet.
Heb je een bronvermelding waarin staat dat de hormoonhuishouding bij wilde paarden anders is dan bij gedomesticeerde?
Noetanchamon schreef:philipoom schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou zo grappig is dat niet als je al dat haar moet schoonmaken met die vieze derrie
Noetanchamon schreef:Jij weet niet hoe hoog zij bokt hoor
Noetanchamon schreef:Nou die benen dat gaat nog net, maar owee als ik aan die uiers wil komen....
Alsof ze denkt "die uiers zijn van mij"
! Er kwamen zulke grappige dingen in voor! Maar toch ook wel nuttige en ik ga morgen meteen aan de slag
Noetanchamon schreef:Nou die benen dat gaat nog net, maar owee als ik aan die uiers wil komen....
Alsof ze denkt "die uiers zijn van mij"
soms heb ik even de velletjes eraf kunnen halen, maar verder had ik er ook niet veel aangedaan om eerlijk te zijn.