Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nope, ik sta wel duur (maar dat is overal hier; lang leve het Midden vh Land), maar wel heel prima. en die stalhouder baalde zelf nog het hardst geloof ik, dat hij prijsstijgingen aan ons door moet gaan rekenen. die man moet ook leven, hoor!

Moska schreef:Bij ons is het stalgeld met 10 euro omhoog gegaan halverwge dit jaar (vlas). Een redelijke verhoging lijkt me. Denk alleen wel dat er nog een kleine verhoging aan zit te komen ivm de btw stijging van 19 naar 20%, of hebben ze die inmiddels al weer afgeschaft? Toch jammer dat een stalhouder voer inkoopt voor 6% en op het moment dat een stalhouder het voer zelf in de bakken gooit het ineens belast moet worden met 19%, tenzij je het er zelf weer indoet, dan is het wel 6%. Dienstverlening noemen ze dat...

odje schreef:Ja wij zijn ook sinds 1 okt. 10euro meer gaan betalen.
en het rotte is wij moeten zelf uitmesten vin dik ideel... alleen we mogen nu ook 1 dag minder uitmesten ja maar daar ben ik het niet helemaal mee eens natuurlijk.... én 20 euro meer betalen ´én minder uitmesten ja zo werkt dat niet natuurlijk

)
Verder geen kostenverhoging dus.