eigenwijs23 schreef:verder, rijke ouders? ik niet. werk al vanaf mijn 12de om de boel te bekostigen. Heb sinds 3 jaar een koopwoning die word verbouwd. Werk fulltime normaal 5dagen in de week, soms 6 dagen. Ga nooit op vakantie, koop zelden kleding en alleen de hoognodige dingen. en zo spaar je wel het 1 en ander. Heb alleen als GROOT voordeel dat mijn ouders een boerderij hebben.
hier eigenlijk precies hetzelfde... het ligt er ook maar aan wat je belangrijk vind...vakanties enzo geef ik niet om, maar ik geef er wel om dat mijn beestjes er super netjes bijstaan!
ook ik heb het geluk van de boerderij ookal hebben we nu al jaren geen echt vee meer
stankoverlast geven wij trouwens niet met de paarden... onze buren met 100 koetjes en een paar duizend varkens zijn veel erger
maar ik moet wel zeggen...als wij buiten zitten zitten wij echt naast de wei... en als ik dan niet genoeg poep heb geschept merk ik het wel hoor met warm weer! ik geef er niet veel om, mijn moeder vind het erger
en als de mesthoop word weggehaalt stinkt het ff! maar goed een jaar stront kan ook niet lekker ruiken ook