Pinky_girl"]
[quote="assie schreef:Verder nog 1 tip: verkoop passion aan iemand die ermee om kan gaan voordat je hem (per ongeluk) nog meer slechte dingen aanleert, en het steigeren laat uitbreiden
Is dit niet een beetje overdreven??
Wat Laura in mijn ogen moet doen is Passion eens even vertellen wie hier de baas is. Volgensmij heeft ze tips genoeg en als ze consequent is moet dat haar net zo goed lukken als wie dan ook.
Er zitten een hele hoop verschillende, goede uitgelegde verhalen bij (die bijna allemaal hetzelfde zeggen) dus volgensmij moet het wel lukken.
Pas wel op Laura, want zo'n hoef komt hard aan en kan flink wat aanrichten. Vertrouw je het niet, zoek dan hulp...
Succes
[/quote]
Ja, maar daar zit het hem juist, dat doet ze niet volgens mij, die hulp zoeken. Bovendien ken ik Laura ook een klein beetje via MSN en via Yentl, de verhalen die ik daar hoor, zorgen ervoor dat ik dit zeg.
Want Laura zal best veel van manegepony's weten en daar heel goed op kunnen rijden, maar of ze al aan een eigen pony toe is betwijfel ik en dan zeker zo'n jong ding.
En idd is verkopen erg drastisch, maar misschien wel beter voor Passion, aangezien dit probleem al een hele tijd speelt en nu nog steeds niet beter is geworden, maar juist erger.