Ons dorp is aardig druk dus waarom zou je daar met je paard nog an rijden? Je zou Nieuwerkerk eerder een stadje kunnen noemen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
__Artje__ schreef:Laat me raden.. de mensen bij de Hoofdwegstallen hebben geklaagd?
In parkzoom...Of Schollevaar... terwijl Schollevaar niet eens bij Nieuwerkerk hoort...
_xLarax_ schreef:Je gaat toch geen 99,95 betalen voor zo'n zak!!
Paulusjuh schreef:__Artje__ schreef:Laat me raden.. de mensen bij de Hoofdwegstallen hebben geklaagd?
In parkzoom...Of Schollevaar... terwijl Schollevaar niet eens bij Nieuwerkerk hoort...
Idd bij de Hoofdweg. Het is de fout van de gemeente...maar waarom ze dat dan niet gewoon VERBIEDEN i.p.v. GEDOGEN. WIJ zijn hier de dupe van, dat is toch belachelijk!!!
shrOnatje schreef:belachelijk. moete ze dat ook maar bij honden invoeren. een poepzak aan de kont... honden poepen toch ook allemaal overal.. tjah.en nog veel meer ook.
qt_shetties schreef:whahahahahahaha lig echt dubbel van het lachen *hihi* daar rijd je dan, met een zak vol stront! ben jij blij met je shet, je zou maar een tink oid onder je kont hebben, dan ben je een stuk minder blij!
ik vind dit echt dom hoezo een poepzak.
ik ga mijn paardjee echt geen poepzak omdoen helemaal geen
van 100 euro zijn ze helemaal gek geworden
qt_shetties schreef:hahaha heb je mazzel mee, de mijne doen het altijd bij iemand voor de deur oid