dovish schreef:dat was in kloosterburen, of niet uums? Zelfs wij hier in warffum hebben daarvan gehoord
Eén club verder: Ulrum

Ik heb het van tamelijk dichtbij meegemaakt omdat mijn vader echt NET in het bestuur zat toen dit geschifte mokkel zo`n herrie schopte. Eerder die zomer had ik Huub nog zien staan op stal: hij had in weken geen bazin gezien en had zo geschuurd dat er open wonden waren ontstaan
die ik toen maar behandeld heb. Door benauwde kindertjes werd ik nog gewaarschuwd dat ik me vooral niet met dat paard mocht bemoeien van zijn boze bazin, maar ik vond toen eerlijk gezegd al dat ze heel wat had uit te leggen
. Uiteindelijk is het paard ongeveer een maand na dit mediacircus alsnog ingeslapen (eindelijk rust). Iedereen had zo de smoor in over crazy mokkel dat uiteindelijk pa als nieuwste bestuurslid maar bij het afscheid van Huub aanwezig moest zijn (kan aardig goed tot tien... of in dit geval... tienduizend tellen). Vlak voor het inslapen vlogen crazy mokkel & haar zusje elkaar echter ook nog eens in de haren voor Huub z`n stal
.

ik weet niet hoe je erbij komt, en waar je het weg haalt, 

)