NatasjaM schreef:@spetter04
Kan me zo voorstellen dat jij er nog beroerder aan toe bent dan ik. Bij mij op de wei komen tenminste 2x per dag mensen bij de paarden om ze te voeren en water te geven, dus ondervoed zijn ze zeker niet. Inmiddels staan ze op 2/3 van de wei en heb ik nog maar een stuk van ca. 2000-2500m2 over waar ze dan van het voorjaar op moeten tot de rest weer gegroeid is. En ja, het is ontzettend blubber. Ik zak zelf zo'n 20 cm weg op de ergste plaatsen. Ze kunnen allemaal naar binnen bij mij als ze willen, maar ze willen niet! En ik vertik het om ze op te sluiten! Inmiddels heb ik een briefje opgehangen aan het hek met daarop wat tekst en uitleg. Ik hoop dat het helpt, want ik ben het gezeur echt zat. Ik heb ook al een advertentie op Marktplaats gezet voor stenen voor de wei, zodat ik van het voorjaar een stuk kan bestraten. Deze ellende wil ik echt niet nog een keer meemaken! Laat mensen als ze commentaar hebben dan gewoon mij aanspreken in plaats van achter mijn rug om DB, politie en krant te bellen! Ze weten heel goed te vertellen bij wie de DB, politie en krant moeten zijn, maar zelf weten ze me niet te vinden! Ontzettend laf vind ik dat! Het is goed dat er zoiets is als DB, maar laat ze dan iets doen aan de echt schrijnende gevallen. Mijn paard en de pony's die er staan zijn echt niet zielig, ze vinden het juist heerlijk buiten!
nou de mijne staan bij een boerderij dus de boer houd zoweiso toezicht en martijn mijn vriend voert gewoon, maar het is toch asociaal dat ze niet even naar de boerderij lopen en vragen van wie of wat hoe en waarom ? nee hoor vel een eigen oordeel en dan kom je er wel