Te Goedkoop..??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

maureentjuhh

Re: Te Goedkoop..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:04

wijn betalen tien euro meer en ze worden ook gewoon gevoert enzo

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:06

bij ons betaal je voor een paard 240 per maand je moet zelf afmesten, ze worden 2x per dag gevoerd in het zomerseizoen worden ze buiten gezet en mogen ook snachts buiten uhm zit wel binnen en buitenbak en buitenlongeerbak bij, ook zadelkast

nikki19

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:10

ik betaal 159. 2binnebakken 1 dressuurring buiten en grote buitenpiste, solarium gratis stapmolen gratis. alles worst gedaan behalve het binnen en buitenzetten maar dat wordt onderling geregeld. ik heb 3 kasten voor mijn spullen en we hebben 2x per week gratis pensionles

Tamara_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:14

ik betaalt 375 euro in de maand zit direct aan het bos en heb heeel veel kijk maar Tong uitsteken

www.hcsimonshaven.nl

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:17

Mijn oude stalling was ook 100,- per maand voor mijn kleine paard. Moest alleen wel zelf mesten, en kwam wel eens voor dat ik op zondag wakker werd gebeld omdat de buurvrouw van mijn paard in haar drinkbak gepoept had, en dus de hele boel blank stond. Bovendien was ik niet zo onder de indruk van dat mais dat ze te eten kregen in de winter Bloos. En in de winter was er geen rijgelegenheid, behalve op straat rijden...

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:19

Jammer dat je niet in Apeldoorn staat haha anders wou ik graag bij jou komen staan voor dat bedrag Haha!

EmVe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:22

Aikie, waar zijn jullie stallen gevestigd? Ik kan het niet vinden tussen de berichten, of ik heb niet goed gekeken.... Slapen Hebben jullie nog een stal over?
Groeten Monique

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:28

ik betaal 55 euro voor weidegang en een vol gestorte bak
er zijn wel stallen maar daar maak ik geen gebruik van

dus maar met jou faseliteiten zou ik wel omhoog gaan
hier in hoogersmilde vragen ze (incl 40/60 binnenbak en drassige spring weide) 140 ponny en 200 paard, maar er word vaak les gegeven (dus binnenbak is vaak in gbruik)gebruik verlichting doen ze moeilijk over en de stallen gaan pas los om 8:00 / 8:30 en sluiten na de laatste lessen om 10:30 en in de weekeinden on 18:00 / 19:00 verder is het een mooie stal

anniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 15:57

hier in groningen op mijn manege betaal ik vor stalling van een pony 142 euro per maand.
Er zijn dan twee binnenbakken, er is wel springmateriaal aanwezig, een buitenbak.
Er komen in de zomer paddocks bij zodat er meer paarden buitengezet kunnen worden zonder in grote groepen te staan maar in kleine groepjes of alleen.
Er wordt voor je uitgemest en gevoerd.
Dit is voor een manege echt geen hoge prijs, andere maneges hier in de buurt zitten rond de 150pm met zelf uitmesten en vaak 1 binnenbak.
Tja je stalgeld omhooggooien kun je wel doen maar niet teveel anders lopen de klanten weg Knipoog
Heb je hierin ook prijsverschil tussen zomer en winter trouwens of hele jaar door 100euro?
Op mijn manege staat hij in de zomer 24/7 op het land en dan betaal ik 55 euro p.m
kom ik dus op een totaalbedrag van rond de 100euro per maand gemiddeld over het hele jaar berekend. Als dit in jouw geval hetzelfde is vind ik het niet echt te goedkoop.
Is het het hele jaar door 'binnen' dus met voer en strooisle dan is het wel goedkoop idd!