Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
draumpje schreef:@ Marijer... ziet er erg fijn uit die foto's
hoe groot zijn de boxen bij jou?
de stal met de ammoniaklucht... erg jammer als het dan toch niet blijkt te werken in de praktijk... zeker als er vanaf de tekeningen en berekeningen al rekening mee wasgehouden en het dna toch niet werkt

fresco schreef:Stallen waarin ammoniak luchten hangen zijn stallen die heel erg slecht geventileerd zijn!

Het zijn maar wat ideetjes.

Citaat:Corton EvoPave und EvoMat worden bij voorkeur gelegd op een waterdichte ondergrond van beton of asfalt. De ondergrond dient een afschot te hebben van 2-3% met een afvoermogelijkheid voor water.

DubbelDun schreef:@RUBYWHITE: is vlasLEEM is anders als gewoon vlas ??
MarijeR schreef:De standaard stallen zijn hier 3,30x4m, de grote stal 5,5x4m. Best ruim voor D pony's
Ja die mensen baalden ook erg, ik geloof dat ze uiteindelijk toch zijn begonnen met zaagsel over de matten.
Dus meer werk en meer kosten ondanks dat ze veel geld hadden uitgegeven aan die duren matten...
Dat was daar echt niet het geval
Wij hebben op zo'n zelfde stal de paarden op stro gehad en die rook je echt een stuk minder.

)
OemmiejO schreef:Kale matten lijken me niet erg fijn voor je paard, maar er zijn idd mensen die het doen.
YentlStyle schreef:Op mijn stage staat een paard die heeft dat ook. Het enige wat we doen is er echt een mini laagje stro eroverheen gooien. Eigenlijk nutteloos, inprincipe hoeft er echt niets overheen..
) dan komt er een dikke laag zaagsel of vlas en dan nog een extra dikke pak stro..
.