Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jamylover schreef:Even een vraag aan jou is: Wat boeit jou het? Het is toch hun pony?
Om dieper op het onderwerp in te gaan; ik vind het verstandig dat ze een pony met ervaring kopen.Het beest zal gerust geen trens in moeten,en naarmate leert het kind van de pony.Ik vind het een verstandig plan.

maar ja ze moeten het zelf weten maar geef mij maar meeiegnpaardje die ik zelf alles heb geleerd
haha nou dit was mijn mening
kuwziesss tatjana
(trouwens nog bedankt dat je haar een paar keer hebt afgespoeld!)
Maar ik gun haar gewoon plezier met een paardje dat goed bij haar past. Mijn pony heeft ook sportbloed en is een maatje kleiner dan wat zij willen (ivm van de pony afgroeien) maar dat zou al een probleem voor haar worden dus laat staan een pony van een grotere maat met hetzelfde bloed en zeker weten een temprament dat het bij dat van mijn pony haalt! En wij zijn er idd ook nog op stal om haar te helpen, maar ik zou het sneu voor haar vinden als ze straks niks kan worden met haar eigen pony en dat wij niks anders doen dan haar staan helpen met haar eigen pony, die ze dan waarschijnlijk toch niet snel weer weg zal doen want ze is er wel de persoon voor zich snel aan dieren te hechten.