Op hoeveel stallen heb jij gestaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frederika

Re: Op hoeveel stallen heb jij gestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 17:19

uhm ik sta nu op de 2de stal in 4 jaar tijd. ben op de vorige stal verhuisd omdat er geen begeleiding en toezicht en geen aanspreek punt was. de eigenaar was er gewoon nooit. nu sta ik op een prive stal waarbij de eigenaar woont, geweldig dus. ik kan altijd bij haar terecht, heb les van haar en we gaan met sprongen vooruit, dus hier blijf ik staan. we hebben niet veel, buitenbak en een paddock/ longeerbak, betaal best veel maar ik ben dik tevreden over hoe het gaat daar, er is altijd toezicht op de paarden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:04

eehm teveel. Met mijn oude merrie heb ik op 6 stallen gestaan waarvan 1 dubbel. En onze tinekr heeft nu zijn 8e verhuizing achter de rug. Dit komt omdat we zelf nogal veel zijn verhuisd en wat voedingsproblemen op stal.

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:08

ik heb nog maar op 1 stal gestaan, komt ook omdat ik haar nog maar een half jaartje heb

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 16:10

Ik ben begonnen op een hele drukke manege, daar heeft ze 3 weken gestaan. Door een blesure kon ik daar geen kant met haar op. Daarna heb ik bijna anderhalf jaar op een kleine stal gestaan, daar was het erg gezellig tot er iemand bij kwam die de sfeer verpeste. Mijn paard was inmiddels beter en dus zijn we drie maanden geleden verhuist naar de manege waar we twee jaar geleden zijn begonnen. Een dat bevalt erg goed.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 19:44

1 Vork

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 21:12

Erg is dat he, dan komt er een nieuwe klant bij die de sfeer helemaal verpest

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 11:03

Dit is mijn 3de stal Lachen
Toen ik mijn eerste pony kreeg stond ik op de eerste, na 1,5 jaar ging ik naar een manege (omdat iemand me ging helpen en die manege was veel dichterbij enzo) toen na 6 maanden ging ze weer terug naar die eerste. En toen ik mijn pony verkocht had en ik mijn huidige pony kreeg ben ik weer naar een andere stalling gegaan (die een stuk dichterbij is EN veel vriendelijkere mensen)

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:46

géén! Bloos

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 18:47

In 1.5 jaar bij 2 stallen. Waar ik nu sta ga ik nooit meer weg!

samyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 19:04

Ik sta sinds ik Samyr heb bij dezelfde stal.
Toen Samyr net kwam was het een melkveebedrijf met toevallig een plaatsje over, waar Samyr dus in mocht. Zij hadden toen zelf net een shetveulen gekregen, dus kwamen ze samen in een loopstal. Na een klein jaartje kwam er een hengstveulen bij (in een andere stal) en daarna wilde er nog iemand met een hengstveulen daar komen staan. Toen hebben ze besloten de oude varkensstal te slopen en er een nieuwe kapschuur van de maken met aan de lange, dichte zijde negen boxen. Na verloop van tijd zijn er nog vier stallen bij gekomen en drie paddocks en een mooie, altijd te rijden buitenbak. Ze zeggen op stal wel eens dat het mijn schuld is dat ze daar nu een tweede bedrijfstak bij hebben.

Dit is echt een stal waar ik de rest van mijn paard wil blijven staan. En ik hoop dat dat nog heel lang is.

frenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 19:10

Ik heb mijn paard nu 9 jaar stond toen nog op zijn geboorte stal moest daar tijdelijk een ander onderkomen hebben omdat er een nieuw dak op kwam. Ben op de tijdelijke adres 4 jaar blijven hangen sta nu alweer 4 jaar op een andere stal met weidegang wat de vorige niet had.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 13:00

Ik heb mijn pony bijna 5 jaar (over precies 1 maand Haha!) en heb in die tijd op 4 verschillende plekken gestaan...

1ste stal ging ik na 3 weken al weer weg, was echt een rotzooi daar, mijn pony sprong daar ook steeds de bak uit. In de stal werd maar weinig stro gedaan en tot slot werden er bizar grote hoeveelheden appels en brood gevoerd.

2de stal sprong hij na 6 weken uit de wei (gevaarlijk, aan een drukke weg) dus toen na een aantal weken verhuisd naar een andere wei in een andere stad...

S'winters weer terug naar stal 2...
Later kreeg ik de mogelijkheid om hem naar een goede opfok te doen, midden in de winter dus dat gedaan.

Dat is stal 3, daar heeft hij ruim een jaar gestaan

Daarna weer terug naar stal 2... Maar beviel niet meer, steeds gezeur over van alles en nog wat. Druk ook, want was een vereniging met manegelessen...

En nu sta ik alweer ruim een half jaar op stal 4.
Hier heb ik het tot nog toe erg naar mijn zin en mijn pony ook. Er is in overleg veel mogelijk, facaliteiten zijn goed dus voorlopig ga ik hier niet meer weg Lachen

Anke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:35

Mijn paarden staan thuis, en ze hebben ook atlijd thuis gestaan Lachen

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:36

op 2 eerst bij n boer naast de manege en toen op de manege Haha!

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 23:27

2 stallen.. maar ga eind van het jaar naar de 3e verhuizen