Hoevaak kunnen jullie niet rijden in jullie buitenbak?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

none

Re: Hoevaak kunnen jullie niet rijden in jullie buitenbak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:25

Tot nu toe heb ik altijd nog kunnen rijden. Dan heb ik het dus over dit jaar na de winter. Het komt maar zelden voor da tik door de regen niet kan rijden. Bij mijn (verzorg)paard op stal hebben ze een erg fijne bak waarin je lang kan rijden. Voorin wil de bak nog wel eens drassig zijn, maar achterin is hij erg lang berijdbaar.
In de winter als er sneeuw ligt ga ik uiterraad niet rijden, als hij erg hard is ook niet, maar dat is tot nu toe nog niet geweest.

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-06 19:37

Nou zo ongeveer 5 maanden niet elk jaar Scheve mond
Losgooien kan wel, maar rijden is dodelijk.
Je zakt 10 tot 15 cm weg en dat is echt 5 maanden zo.
Komt omdat we naast de dijk zitten, in een uiterwaard zo ongeveer.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:39

Momenteel is het wel lastig. Wij rijden in de wei en het gaat op zich wel de afgelopen paar dagen. Als het echt te slecht is moeten we ergens naar een binnenbak. Kost ook weer reistijd en dan kunnen we maar 2 paarden meenemen.
De komende paar dagen had ik gehoord dat het weer flink gaat regenen. Ben ik niet blij mee; as weekend wedstrijd...

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:42

Bij ons op de manege hebben we een erg grote all-weather piste... Enkel als het geeft gesneeuwd/gevroren word er niet in gereden.

kim91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 11:48

Er liggen eigenlijk altijd wel plassen,, Je kunt er gewoon rijden,, Alleen je paard moet wel harder werken,, Knipoog

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:02

Die van ons is als het echt dagen achter elkaar hard geregend heeft pas echt niet meer te rijden. Ideaal ik heb tot nu toe alles nog kunnen doen. En dit terwijl we het zelf hebben gedaan. Gewoon het gele zand naar boven gehaald en de omheining eromheen gedaan. En klaar!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-06 19:12

Ik kan niet rijden in de bak als het erg veel geregent/gesneeuwt heeft en als het vriest.
Verder kan ik er altijd rijden.