Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Vivande schreef:Zo, daar loop je nog eens mee voor l.ul
alsof het de normaalste zaak van de wereld is
rakkertje13 schreef:Op buitenrit? Die mensen zien je aankomen he..![]()

Destinietje schreef:Ik verbaas me echt enorm (of niet, bokt kennende) over áál die oooh wat sielug en noem maar op voor reacties. Mensen zien iets wat ze niet kennen, en het is meteen zielig? Waarom is dit zielig? Vinden jullie die luier die je zelf vroeger omhad ook zielig? En dit zal heus niet omgehangen worden bij paarden die helemaal dol mogen doen op de wei. Ik word echt altijd een beetje moe van al die ooh en aaaah reacties, van mensen die t plaatje ff snel zien en t meteen dierenbeulerij vinden. Schakel die tunnel tunnelvisie toch eens uit, en verdiep je er meer in, en denk ook eens eraan wáárom dit uitgevonden is... *zucht*... weet je wat zielig is? Rijden! welke idioot dát ooit bedacht heeft![]()
Zal ook wel gaan stinken voor die paarden. En als ie ligt kan ie zwemmen in zn plas.

Santos_ schreef:Destinietje schreef:Ik verbaas me echt enorm (of niet, bokt kennende) over áál die oooh wat sielug en noem maar op voor reacties. Mensen zien iets wat ze niet kennen, en het is meteen zielig? Waarom is dit zielig? Vinden jullie die luier die je zelf vroeger omhad ook zielig? En dit zal heus niet omgehangen worden bij paarden die helemaal dol mogen doen op de wei. Ik word echt altijd een beetje moe van al die ooh en aaaah reacties, van mensen die t plaatje ff snel zien en t meteen dierenbeulerij vinden. Schakel die tunnel tunnelvisie toch eens uit, en verdiep je er meer in, en denk ook eens eraan wáárom dit uitgevonden is... *zucht*... weet je wat zielig is? Rijden! welke idioot dát ooit bedacht heeft![]()
Vind jij het dan lekker voor een paard om elke keer als ie pist die terugkaatsende spetters weer tegen zich aan te krijgen? En ook nog eens lawaai erbij. En dat ie niet lekker kan rollen en liggen. En het lijkt me toch aardig zwaar worden als het langer omzit. En ik vind dit niet te vergelijken met een luier, want dan krijg je niet zo'n heel tuig omgehangen. En de kinderen die luiers dragen zijn niet zindelijk, en de meeste paarden zijn wel zo dat ze in een deel van de stal poepen en plassen. Zou zelf ook niet daarmee rond willen lopen. Lekker de hele dag je eigen poep en plas onder je hangen.Zal ook wel gaan stinken voor die paarden. En als ie ligt kan ie zwemmen in zn plas.
xMarit schreef:Hmm, kijk voor een "gewoon" paard vind ik het gewoon belachelijk![]()
Maar stél dat een paard die geopereerd is oid dit nodig heeft, is het nog handig tochCitaat:YES - A horse can lie down with Stablemaid
YES - Horses are unable to get their legs caught in Stablemaid
YES - A horse accepts Stablemaid as readily as a horse rug
YES - A mare with a foal can wear Stablemaid and the foal can still drink
YES - The horse is in no discomfort wearing Stablemaid
YES - You can place over a light cotton & use other rugs on top
YES - All waste is completely sealed inside
YES - You can empty while on horse
NO - There is no chance of waste spill
NO - Your horses doesn't come in contact with any waste
NO - There is no chance of horse been soiled
Het valt dus nog best mee met dat: aaaaah zielig!
(ik denk dat een paard meer last heeft van een zadel dat niet goed zit, bij wijze van spreken)
), hetzelfde voor het vast komen te zitten. Al doe ik de riemen van de dekens zo vast dat ze z'n buik afknellen, er zijn heus paarden die er in vast kunnen komen te zitten... En een drinkend veulen.. Daar wil ik nog helemaal niet aan denken...
Arm paard met zoown ding tussen ze benen.