Wie gebruikt dit "onding"?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Starbreeze

Re: Wie gebruikt dit "onding"?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 15:13

paard onterend Lips are sealed

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:38

het lijkt mij alles behalve hygiënisch Clown

Bluebontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:53

Dit ding is toch voor het rijden? Om de stront op te vangen?
Op zich handig, maar ik zou er dus noooooiiiiit mee gaan rijden. Wat een rotding. Dat kan toch nooit prettig dragen. Ga zelf eens met een volle broek rond lopen.
Ik ga de stront wel opruimen met mijn emmer en schep!

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:19

Zo, daar loop je nog eens mee voor l.ul Nagelbijten / Gniffelen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 00:12

Vivande schreef:
Zo, daar loop je nog eens mee voor l.ul Nagelbijten / Gniffelen

haha jah
zie me eigen al rijden met asra op concour hahahahaha
en van die kleine k*t koters die dan tennis ballen erin gooien Nagelbijten / Gniffelen
mensen die staan te schateren aan de kant
en ik die zo verder rijd Rolleyes alsof het de normaalste zaak van de wereld is Clown

_Luziream

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 00:52

Jeetje wat ze al niet verzinnen zeg!!! Whahahah wat een vreselijk onpaardwaardig ding zeg. Je kan mij niet vertellen dat paarden dit niet vervelend zouden vinden om te dragen?
Zit er zo onhndig uit met al die lijnen en koorden......

loes-freke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 01:53

rakkertje13 schreef:
Op buitenrit? Die mensen zien je aankomen he.. Haha! Haha!

ik ben bang dat het wel die kant op gaat.
in sommige gemeentes is het al verplicht op METEEN de uitwepsel op te ruimen.
dus van paard af, schop lenen, opruimen en weer op stappen en weg rijden.
dat zie je zelf toch niet gauw doen.
dus als er meer gemeentes met zo'n idee komen van mest ruimen, word dit wel een oplossing. (ben mee eens GEEN mooie oplossing)

met menwagen gaat het gemakkelijker, omdat je vaak met zijn (eigenlijk verstandiger) tweeën ben.
de bij rijder stapt af, pak zo'n stal boy en gooit het in een mee genomen emmer.
dat moesten wij al met koetsierbewijs.

dus mensen ZORG DAT DIT niet versprijd, deze advertentie.
hoe minder bij een amtenaar die antie paard is, terecht komt, des te beter het is.
dan kunnen ze je nog niks verplichten, lijk mijn.

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 08:32

slechte grap..

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:12

Ik verbaas me echt enorm (of niet, bokt kennende) over áál die oooh wat sielug en noem maar op voor reacties. Mensen zien iets wat ze niet kennen, en het is meteen zielig? Waarom is dit zielig? Vinden jullie die luier die je zelf vroeger omhad ook zielig? En dit zal heus niet omgehangen worden bij paarden die helemaal dol mogen doen op de wei. Ik word echt altijd een beetje moe van al die ooh en aaaah reacties, van mensen die t plaatje ff snel zien en t meteen dierenbeulerij vinden. Schakel die tunnel tunnelvisie toch eens uit, en verdiep je er meer in, en denk ook eens eraan wáárom dit uitgevonden is... *zucht*... weet je wat zielig is? Rijden! welke idioot dát ooit bedacht heeft Slapen Clown

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-06 12:16

volgens mij werd er ook ooit zo iets gebruikt bij een blindengelijdenpaard zodatdie niet in winkels poepte enzo. was ergens in america. maar dat was meer een luiervorm

Maar_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 13:52

geen gezicht en ook niet echt vriendelijk voor je paard!

moet ook niet gekker worden zeg

4_LIFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 15:23

Haha, ja hoor ik vind het erg onozel en ook nog is zielig voor het paard!

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 17:22

Sielug, sielug!!!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 18:37

Laat mij maar lekker mesten hoor. Ja

Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:47

Dan maar een gele schimmel Tong uitsteken
Je bent toch niet zo triest dat je dat oncomfortabele ding door je paard laat dragen omdat hij anders de boel viesmaakt...!
Dan moet je echt wel zo'n Paris Hilton figuur zijn

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:52

Mensen die dat gebruiken zijn echt lui. Als je geen stal uit wilt mesten, neem dan geen paard. En het paard hoeft maar 1x te gaan liggen of rollen met dat ding en hij zit er alsnog helemaal onder.

COSMIC77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:54

Is dit een grapje? Clown

Ken wel de poepzakken bij het aangespannen rijden.
Maar dit.... misschien handig als je je paard in 'de gang' wil huisvesten. Knipoog

Ashquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 19:57

Destinietje schreef:
Ik verbaas me echt enorm (of niet, bokt kennende) over áál die oooh wat sielug en noem maar op voor reacties. Mensen zien iets wat ze niet kennen, en het is meteen zielig? Waarom is dit zielig? Vinden jullie die luier die je zelf vroeger omhad ook zielig? En dit zal heus niet omgehangen worden bij paarden die helemaal dol mogen doen op de wei. Ik word echt altijd een beetje moe van al die ooh en aaaah reacties, van mensen die t plaatje ff snel zien en t meteen dierenbeulerij vinden. Schakel die tunnel tunnelvisie toch eens uit, en verdiep je er meer in, en denk ook eens eraan wáárom dit uitgevonden is... *zucht*... weet je wat zielig is? Rijden! welke idioot dát ooit bedacht heeft Slapen Clown

Vind jij het dan lekker voor een paard om elke keer als ie pist die terugkaatsende spetters weer tegen zich aan te krijgen? En ook nog eens lawaai erbij. En dat ie niet lekker kan rollen en liggen. En het lijkt me toch aardig zwaar worden als het langer omzit. En ik vind dit niet te vergelijken met een luier, want dan krijg je niet zo'n heel tuig omgehangen. En de kinderen die luiers dragen zijn niet zindelijk, en de meeste paarden zijn wel zo dat ze in een deel van de stal poepen en plassen. Zou zelf ook niet daarmee rond willen lopen. Lekker de hele dag je eigen poep en plas onder je hangen. Misselijk Zal ook wel gaan stinken voor die paarden. En als ie ligt kan ie zwemmen in zn plas.

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 20:00

En als ie dan moet plassen? Komt dat ook daarin?

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 20:04

goh ik zou het niet willen hebben
is volgens mij voor het paard een grote last als zijn behoeftes onder zijn buik heen hen weer schudden. Scheve mond
laat staan als hij wilt rollen...

Lina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 20:16

Santos_ schreef:
Destinietje schreef:

Vind jij het dan lekker voor een paard om elke keer als ie pist die terugkaatsende spetters weer tegen zich aan te krijgen? En ook nog eens lawaai erbij. En dat ie niet lekker kan rollen en liggen. En het lijkt me toch aardig zwaar worden als het langer omzit. En ik vind dit niet te vergelijken met een luier, want dan krijg je niet zo'n heel tuig omgehangen. En de kinderen die luiers dragen zijn niet zindelijk, en de meeste paarden zijn wel zo dat ze in een deel van de stal poepen en plassen. Zou zelf ook niet daarmee rond willen lopen. Lekker de hele dag je eigen poep en plas onder je hangen. Misselijk Zal ook wel gaan stinken voor die paarden. En als ie ligt kan ie zwemmen in zn plas.

Toch wel heel grappig is... Dat destinietje zelf ook haar paarden met een ztuk ijzer in hun mond rijdt terwijl ze dit zo zielig vindt.. Doe niet scheinheilig. Je gaan mensen op zindelijke leeftijd toch ook geen WC pot om hun kont hangen. En het kan ook niet voor een klinsche reden worden gebruikt want het is een bron van bacterien..

Ik heb zelf gelzen dat de 'poepzak' werdt gebruikt in plaatsen waar mensen zich ergerden dat paarden op de straat mesthopen achterlieten.

Ok dat is ook best wel vies als over paardenmest ligt in je dorp maar om dan zo'n dom ding te gaan uitvinden.

En trouwens Baby's dragen een luier omdat ze niet op de vloerbedekking mogen poepen en piesn en paarden mogen dit wel op hun eigen stalbedekking.

Maar ik vond jou reactie gewoon best wel even dom want je rijdt zelf ook paard dus..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 22:01

xMarit schreef:
Hmm, kijk voor een "gewoon" paard vind ik het gewoon belachelijk Clown
Maar stél dat een paard die geopereerd is oid dit nodig heeft, is het nog handig toch Haha!

Citaat:
YES - A horse can lie down with Stablemaid
YES - Horses are unable to get their legs caught in Stablemaid
YES - A horse accepts Stablemaid as readily as a horse rug
YES - A mare with a foal can wear Stablemaid and the foal can still drink
YES - The horse is in no discomfort wearing Stablemaid
YES - You can place over a light cotton & use other rugs on top
YES - All waste is completely sealed inside
YES - You can empty while on horse
NO - There is no chance of waste spill
NO - Your horses doesn't come in contact with any waste
NO - There is no chance of horse been soiled

Het valt dus nog best mee met dat: aaaaah zielig!
(ik denk dat een paard meer last heeft van een zadel dat niet goed zit, bij wijze van spreken Knipoog )

jammer dat ze niet uitleggen hoe... Want bij sommige dingen kan ik me echt niets voorstellen. Hoe kan het beest liggen zonder er last van te hebben, er is altijd een kans dat je paard smerig wordt (geloof me, paarden zijn aparte wezens af en toe Tong uitsteken), hetzelfde voor het vast komen te zitten. Al doe ik de riemen van de dekens zo vast dat ze z'n buik afknellen, er zijn heus paarden die er in vast kunnen komen te zitten... En een drinkend veulen.. Daar wil ik nog helemaal niet aan denken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 08:36

Het zal allemaal wel, maar ik snap niet waarom je zo'n ding zou gebruiken. Als je dagelijks uitmest en je paard komt veel buiten zie ik er de meerwaarde niet van.
Ik vind dit iets typisch amerikaans trouwens. Paard leuk poep niet.

NoukNouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 10:03

Ghehehe sorry ziet er wel grappig uit.
Lijkt me idd zielig Boos! Arm paard met zoown ding tussen ze benen.

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 17:08

Je bent gek als je dit bij je paard gebruikt, Lijkt me niet echt lekker voor zo'n paard