Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
k4tink4 schreef:Ik ga een pony kopen.. Wanneer kan ik hem dan het beste laten controleren door een tandarts? Zo snel mogelijk? omdat ik een andere tandarts heb.. of aanpassen op wanneer hij het laatst bij zijn vorige eigenaresse is geweest?
XchantjuhX schreef:Ongeveer 1x per jaar... en af en toe extra wanneer het nodig blijkt te zijn.
Rianneke schreef:toch vind ik dit best appart... vroeger werden er nooit tandartsen bij paarden gehaald en nu moet het ieder jaar voor controle? mijn pony is 29 en heeft in der leven nog geen 1 keer de tandarts gezien...
ik vind het dan ook puur geldklopperij al die jaarlijkse en half-jaarlijkse controles... als een paard echt last heeft van zen tanden, laat ie het echt wel merken...
maar goed zo denk ik er over...

Rianneke schreef:toch vind ik dit best appart... vroeger werden er nooit tandartsen bij paarden gehaald en nu moet het ieder jaar voor controle? mijn pony is 29 en heeft in der leven nog geen 1 keer de tandarts gezien...
ik vind het dan ook puur geldklopperij al die jaarlijkse en half-jaarlijkse controles... als een paard echt last heeft van zen tanden, laat ie het echt wel merken...
maar goed zo denk ik er over...