Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en jolien87 hier gaat me helpen
Jolien87 schreef:Ik vind dit er wel heel weinig Marinke, ook daardoor lijkt het heel snel gedaan...

dan zie je dat er bij het icoontje een stipje staat
en als je het topic wil volgen maar geen nuttige bijdrage weet, kan je stip zeggen

op horse event
maare voor mensen met paarden met dikke en lange manen..heb ik ook een tip.. mn zusje heeft een a welsh en die vlecht ik ook wel is in voor de gein.. dan moet je dus gewoon ff gelijke plukken makken manen beetje nat en dan boven in klein stukje in vlechten..dan gewoon door vlechten..elastiekje erin nou nog een elastiekje om da uiteinde dubbel te vouwen..en gewoon dubbelvouwen ..maar beter oprollen en elastiekje er in maar je kunt ook met naald en draad doen.. heb nog nooit geprobeerd maar lijkt me wel mooier......zal ff een keer fotos plaatsen als ik het weer doe:) zijn wel dikkere knotjes maar wel mooi en schattig!!
.. Ga dit ff in de gaten houden
.. 

jennifer14 schreef:Ik vlecht eigenlijk ook altijd met elastiekjes, maar vind met naald en draad mooier, kan t alleen niet.. Ga dit ff in de gaten houden
..
Jolien87 schreef:ff OFFtopic: Sandr0 wat hebben jullie een gigantisch leuk paardje!!!
. Hoe kom je daar trouwens zo bij? Heb je in mijn profiel gekeken die is namelijk niet meer zo up to date
.
). Ze waren 1 keer eerste en 1 keer laatste.
nyckle schreef:Handig dit,
Even posten, dan kan ik het wat Makkelijker vinden..
Jolien87 schreef:ja Sandr0 heb eventjes gespiekt, zag je ava en heb een zwak voor grote (!) zwarte paarden, vandaar!
Met paardJE was ik wel ietwas cinisch hoor;)
.
. Leuke boef!! Heb er vroeger ook een gehad. Nu is mijn honden bende wat kleiner van hoogte