Zep schreef:je begrijpt me echt helemaal niet he?
nee. en jij mij niet, maar het is misschien iets wat je nog moet ondervinden. dat is altijd nog de beste leermeester daar kan geen forum tegenop.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zep schreef:Ik begrijp je wel, ik zou het alleen zelf niet zo willen doen. Dat is gewoon een verschil in mentaliteit. Wie ben jij om daarover te oordelen? Dat doe ik toch niet over jou?
Pipo schreef:Doe mij maar die tapenade van de appie heijn, een stuk goedkoper en veel lekkerder dan kaviaar.

SuperPepeijn schreef:je wilt iets uit de weg hebben dat je zou storen in carriere. kinderen? je dierbare hobby? relaties? hoever ga je?
Zep schreef:Ik begrijp je wel, ik zou het alleen zelf niet zo willen doen. Dat is gewoon een verschil in mentaliteit. Wie ben jij om daarover te oordelen? Dat doe ik toch niet over jou?
Ik ga nu ook al op een heel andere manier met mijn paarden om dan jij. Dat komt voort uit diezelfde mentaliteit.
Citaat:. Maar het is een beetje een angstbeeld om over 10 jaar zwaar onder mijn niveau te werken, om daarnaast een beetje landelijk rond te kunnen knooien met die paarden op een niveau dat ook al jaren niet meer stijgt
SuperPepeijn schreef:Ik twijfel alleen of je daarin ook werkelijk je geluk zal vinden, als je je enkel tot de carriere beperkt, maar de tijd zal het leren.

) relatie? Pfoeh. Ik weet het niet hoor. We zullen zien. MirageGidran"]
[quote="phoenix4ever schreef:mijn paard verkopen daar denk ik nooit aan, maar wel eens denk ik wat ik zou kunnen,
Lovely schreef:Het gaat dus niet om het rijden of het presteren, maar om bij paarden te zijn.
stokpeerd schreef:Ik zag dat iemand nog wel eens hoopt op een grote lotto prijs ofzo, ja ik ook, om direct te kunnen investeren in die mooie schuur die ik wil bouwen en waar ik nu al 5 jaar voor spaar... )