Zelfgemaakte PAARDEN-SPEELGOED (stal en weiland)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Zelfgemaakte PAARDEN-SPEELGOED (stal en weiland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 13:15

Pionnen vinden ze idd erg leuk maar ook die van mij houdt hem niet heel. Ga maar weer eens ergens een nieuwe scoren.....

Die flexemmer heb ik ook maar die is inmiddels compleet platgestampt. Ballen vind ie minder leuk, het lijkt wel of hij juist die dingen leuk vind die hij niet mag.

Orchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:29

Flex-emmers zijn eng..
Afbeelding

VDB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 19:02

Hahahaha!!
Of de kleur is eng, dat kan ook!

_Denise_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 19:16

Ik weet dat 2 jonge paarden graag samen met de strontton speelden.. Gewoon een grote ronde ton met platte onderkant (er zat op dat moment dan net geen stront in..), ze hadden er lol mee! Het harkje wat erbij hoort is natuurlijk ook héél interessant.. Die ze later maar weghaalden voor het geval hij zou breken of dat ze erin gingen staan (de randjes van de hark zijn overigens niet scherp)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:55

mijn paard had eerst een fitnis bal een hele grote vond ie geweldig. pakte hij em vast liep ie ermee te schudden en te galloperen al een gek. of hij ging erop liggen. totdat hij lek was(hij was schuldig stonden tandjes in) ik een skippy bal gehaald. bine 2 dagen lag ie helemaal kapot geklapt in de wei. ook vind hij van die speciekuipen helemaal geweldig vooral als er water inzit(zn drinkbak) dan maakt hij zelf ff zn voetjes schoon en de bak leeg. ga het denk k ook eens met een fles proberen hij moet echt met van alles spelen. verveeld zich af en toe echt dood in de wei.