. Van mij hoeft t dus niet zo duur en luxe te zijn. Veelplezier van en met mijn paard vind ik veel belangrijker.En voor de TS lekker andermans paarden blijven rijden dan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Van mij hoeft t dus niet zo duur en luxe te zijn. Veelplezier van en met mijn paard vind ik veel belangrijker.

? Breng jij daar uren door met poetsen, aan de hand grazen, nog meer poetsen, ehmmmmmm....
? 

Cow_horse schreef:Op het moment doe ik weinig, omdat ik niet kan. Maar ik baal als een stekker als ik iemand anders mijn stal uit zie mesten.
Ik probeer en doe wel, het lukt alleen niet.
Maar ook als ik alles weer kan, ik kan uren bij mijn pony in de stal zitten, ik kan haar rustig gaan poetsen zonder telkens op mijn klok te kijken, ik vind het heerlijk om met haar te wandelen en haar te laten grazen, er zijn zelfs dagen dat ik van ochtend tot avond bij mijn pony loop. Ik vind het heerlijk om bij mijn pony te zijn
sandr0 schreef:heerlijk mijn eigen paardje op een doe t zelf stalletje met weinig luxe. Ape trots ben ik elke dag weer als ik bij mijn kanjer kom. Helemaal van mij. Ook al is t geen Salinero en zal ie dat waarschijnlijk ook nooit worden. We genieten elke dag weer. lekker rijden over t strand en af en toe in de bak. Uitmesten geen probleem, goedkope fitness. Van mij hoeft t dus niet zo duur en luxe te zijn. Veelplezier van en met mijn paard vind ik veel belangrijker.
En voor de TS lekker andermans paarden blijven rijden dan
Helemaal mee eens.
maar je ziet gewoon dat ze lol heeft en lekker stoeien met paarden. Heerlijk toch??
lindsey schreef:
Ik heb helemaal geen zin om elke dag verplicht naar mijn paard te moeten omdat hij anders niet te eten krijgt of in een vieze stal staat. In bovenstaande situatie kan je af entoe een dagje overslaan.
Richtje!!!!chagrijntje schreef:Naar mijn idee ben je gewoon verwend..
Je wilt alleen maar rijden met je paard.
Je wil je paard niet voeren of de stal uitmesten.
En je ziet je zelf al hoog in de dressuur.
Maar wat ik nu niet snap wat is nu precies je vraag..
Anoukie schreef:Wat dan? Breng jij daar uren door met poetsen, aan de hand grazen, nog meer poetsen, ehmmmmmm....
?
marije86 schreef:maar wil je niet dat tevreden paarden hoofd zien als je hem zelf buiten zet,voert of hem in de box zet die je zelf heb uitgemest!
marije86 schreef:ik vind jou ook anders kort door de bocht zoals je nu reageert,lekker over een beetje tegenin zagen.
als eigenaar schaf je een paard aan omdat je het leuk vind tis je hobby en je steekt er graag tijd in,das niet dat je het graag doet maar tis een stukje verantwoording.
als jij niet komt of alleen om te rijden waar blijft je band dan met je paard?beetje anderen voor je knol laten zorgen aldoor,ik heb ook hues wel een over geslagen toen ik in pensionstalling stond,maar wil je niet dat tevreden paarden hoofd zien als je hem zelf buiten zet,voert of hem in de box zet die je zelf heb uitgemest!
heerlijk uren lang met me paard wandelen en later grazen domweg om het feit dat ik dan kan genieten van me paard terwijl ik ernaast loop inplaats van derop zit!
ryannuh schreef:Ik snap de TS wel hoor. Zij heeft liever een verzorpaard op een plaats waar genoeg luxe is, dan dat ze een eigen paard koopt en dan niet gneoeg geld heeft om op zo'n luxe stal te staan. Ik vind daar niks mis mee. Zij kiest daarvoor, en dan is het toch een eerlijk keus om geen eigen paard te kopen? In mijn ogen is dit een oplossing waar iedereen tevreden mee kan zijn.
Zelf vind ik het belangrijk dat paard EN eigenaar gelukkig zijn. En op deze manier zijn toch EN de eigenaar, EN de TS EN het paard gelukkig?