Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yommie schreef:Karl66.dat zegt dus ook mijn advocaat ,dat hun een onderzoeksplicht hebben,en ik een meldings plicht....
en er staat niets op papier...niet van de proeftijd niets..
en ik had alleen monderling gezegt dat ze als ze niet zou kunnen wennen na een week ,ze haar terug konden brengen...
ze melden alleen aan mij 2 weken geleden dat ze overkruist galopeerde....nu las ik in een brief van hun dierenarts dat ze na een paar dagen verzet bood...daar hebben ze tegen mij niets over gezegt...
en dat het paard nu ongeschikt is als sportpaard...hun hebben haar als recreatie paard gekocht naar mijn weten...ze heeft wel M gelopen..maar dat is al een aantal jaren terug...
En weet je wat het ook is ,het gaat die mensen alleen maar om het rijden,want nu word ze afgedankt als oud vuil...en niemand weet niet eens waarom ze opeens kreupel loop op 3 benen:(
Dus ik heb weer een keuring voorgestelt,en hopelijk nu wel 1 met een uitslag:)
En er zijn genoeg mensen die kunnen getuigen dat het paard absoluut niet kreupel liep toen ze haar kwamen ophalen..maar goed dat hebben die mensen zelf ook wel gezien lijkt me....