De frontriem is inmiddels wat gezakt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Bij mijn pony komt die frontriem echt heel erg anders uit! Heel grappig om te zien wat een verschil je kan hebben terwijl het toch echt dezelfde is
. Denk alleen dat ie iets te breed is om ook echt mooi bij Shine te staan. Hoofdstel is zeker ook van Döbert? Die neusriem kun je echt super laten glimmen door 'm op dezelfde manier te poetsen als je laarzen
. Kiwi in de fik, dun opsmeren, uitpoetsen met borstel en panty erover!
Remember schreef:V houd ik niet van, of het moet echt heel subtiel zijn (zoals die ene aan die dat kiefferhoofdstel, dat gaat nog wel). Ik erger me alleen groen en geel aan dat oranje merkje van Solibel, en dat krijg je er met geen mogelijk netjes vanaf

JazzOrlando schreef:Hij kijkt er wel een beetje als lord wanhoop bij......

... Taaclover schreef:imker schreef:Ach, ieder zijn meug, ik vind dit wel mooi en ik rijd er ook geen wedstrijden mee. Om eerlijk te zijn wordt dit mijn buitenrijhoofdstel, omdat Imker op open vlaktes niet meer te houden is. Ik ben er blij mee en dat is toch waar het om draait, nietwaar?
Stang en trens voor het buitenrijden?
Ik vind hoofdstellen ook heel persoonlijk.
Mijn stang en trens is ook niet echt mooi
, heel simpel maar ach hij functioneert, daar gaat het uiteindelijk om
Mijn trenshoofdstel heeft een hele dikke neusriem, dat vinden sommige mensen ook niet mooi terwijl ik helemaal weg blijf van dit hoofdstel (normaal heb ik ieder half jaar een hoofdstel en deze heb ik al 2 jaar).

Heel chique KarinvdM schreef:Passier blijft ook mijn favoriet. Rondgenaaid vind ik niet het mooist.
milo schreef:
is dat bit nou vies?..

JazzOrlando schreef:Hij kijkt er wel een beetje als lord wanhoop bij......
http://i35.photobucket.com/albums/d190/ ... ure031.jpg
hahaha 
JazzOrlando schreef:Blijven we nu aan de gang over het bit?? De foto is na het longeren gemaakt en tja een bit word nu eenmaal vies (en na afloop van gebruik ook echt wel weer schoongemaakt!!)
Arieskuh schreef:ik wil er eentje met zo'n v vorm..
weet iemand of je die bij drunensruiterhuis kunt kopen, zo ja, hoe duur zijn ze?