Aankoop pony/paard: hoeveel heb jij er bekeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Aankoop pony/paard: hoeveel heb jij er bekeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:50

1

Ik zag [paard] en was verkocht.....
Ze showde wel zo idioot in de bak, daar kon je gewoon niet om heen in mijn ogen

Het niet te laden neem ik na 6 jaar nog steeds voor lief

Mandy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 20:54

Kocht mijn verzorg paard omdat t zo uit kwam.....

En me hengstje kocht ik meteen toen ik hem zag was ik meteen verliefd en hij was de eerste waar ik bij ben wezen kijken.....

Eilatan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:34

0!

Per ongeluk tegen aan gelopen, ik zag haar in de verte staan en wist dat het precies degeen was die in mijn dromen voor kwam !
Ik heb besloten haar te kopen al voordat ik in haar buurt was geweest, toen ik haar voor het eerst aan de hand had was ze al van mij

En ja het was zeker de goede keus, in het begin nog wat lastig om een 3 jarige níet halstermak paard op te voeden, maar ze is en blijft het mooiste, liefste, braafste en meest talentvolle paard voor mij! (alhoewel ik er nu wel een valk hengst bij wil)

Mexxuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:40

Minousch was niet te koop.. ik was als klein meisje meteen verliefd op die merrie, ik moest en zou haar hebben, na een week zeuren verkochten de huidige eigenaars haar, ik heb er 1x op gezeten om te kijken of het wat was, en dezelfde dag nog gekocht. (was 3jarige groene merrie met super afstamming)

Luna mijn haflingmerrie stond voor de handel bij ons op stal, ik zag haar en wilde haar inrijden, toen ik haar aan het beleren was kwam er een speciale klik tussen ons, ik heb nagedacht over "ons", en na een maand heb ik mijn scooter verkocht, en Luna er voor terug gekocht.

Amor_Amor

Re: Aankoop pony/paard: hoeveel heb jij er bekeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:47

Ik kwam mijn pony bij toeval tegen. We waren niet hard op zoek en heb er voor die tijd ook geen één gezien (om te proberen en kijken voor eventuele koop).

Iranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 08:06

Iranda was de 3e die we gingen zien. We hebben uitgebreid advertentiesites nageplozen (gekeken in half Ned., verder dan 2u rijden vonden we teveel) en heel grondig gescreend. De eerste en de tweede die we bekeken vonden we echt 10 x niks. Maar toen we Iranda zagen staan hadden we allebei meteen al iets van "wauwwwww". En waarom zou je dan nog verder zoeken? Gelukkig konden we het eens worden over de prijs. Ze is echt hét paard voor ons

LPtjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:30

ik ging bij een paard kijken waarvan ik eigenlijk al wist dat het hem niet zou worden.

2de paard is van mij geworden