Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kimnor schreef:Nou, ik ben dus niet de enige!!![]()
Ja ik vind dat altijd zo stom als ze me dan uitlachen, maarja ik weet waarom ik het doe, en als ze denken dat ze moeten lachen, tja.. laat ze maar.. Maar leuk is het niet!!![]()
Ga vanaf 1 maart beginnen met het inrijden van mijn jongste paard, waarbij ik zeker MET trapje op ga stijgen!
Groetjes Linda
Maar nee hoor, niks geks aan.... OneDesire schreef:Ik stap altijd op met een krukje. Ten eerste ben ik niet één van de lichtsten, ten tweede ben ik niet bepaald lenig (ik ben 1.75m, mijn paard 1.68m) en tenslotte heb ik een hernia operatie ondergaan, waardoor mijn rug niet meer zo veel kan hebben. En voor mijn paard is het ook veel beter, zeker omdat hij wel eens een gevoelige rug heeft.
Maar dat commentaar en gelach ken ik wel. Ik word er af en toe niet goed van.
Dat heet "het genante krukje"
(en zelf amper fatsoenlijk op hun paard konden stappen).
maarja die kwpn ruin is ook een beetje groter geworden dan de planning

Arienette schreef:Op de manege waar ik heb gereden word het toch vrij veel gedaan, zeker bij beginnende oudere ruiters die niet zo soepeltjes meer zijn of bij paarden met een wat gevoeligere rug. Ik heb met mijn paard ooit eens zo'n poging gedaan teon mn vader er een keer op wilde en er niet bij kon, maar hij blijft niet zo braaf staan met opstappen dus dat werkte niet.. omdat ik zelf 160 ben en mn paard 173 heb ik wel laatst een opstijgbeugel gekocht om het wat makkelijker te maken, zeker in het bos als je poortjes doormoet is het niet relaxt om iedere keer eerst de beugel langer te maken, klimmen en dan weer de beugel ophijsen.
maar gebruik hem niet meer hij ligt bij mij thuis in de kast 

ik = klein, paard = groot!