Mieke schreef:Van sommige bloedlijnen is bekend dat ze laatrijp zijn, Doruto en Rubinstein bijvoorbeeld. Die nakomelingen blijven lang "jeugdig" ogen.
Dat verklaart Volumia's babyface

Op het moment is hij weer aardig overbouwd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mieke schreef:Van sommige bloedlijnen is bekend dat ze laatrijp zijn, Doruto en Rubinstein bijvoorbeeld. Die nakomelingen blijven lang "jeugdig" ogen.
sarino schreef:Mijn paard was toen hij 3 was nog 1.55 ik heb hem zelfs nog bij de pony's gestart toen hij 4 was. Nou is hij zeven jaar en 1.62
Havik schreef:Ojee, jullie brengen mij wel in een lastige positie, ik heb een 2,5 jarige hengst van Rubels (1.64m) uit een moeder van 1.60 m die in juli 3 word en nu 1.52 m meet ik heb hem te koop staan en er komt morgen iem. voor kijken, ik verkoop hem alleen omdat hij voor mij te klein blijft, maar als ik dit zo lees kan er nog van alles gebeuren, denken jullie dat hij nog veel zal groeien??
ThinkTwice schreef:Hoe groot zal een KWPNmerrie van 1.56m, die 1 april 3 wordt, nog ongeveer kunnen worden denken jullie?
Javayo schreef:Mieke schreef:Van sommige bloedlijnen is bekend dat ze laatrijp zijn, Doruto en Rubinstein bijvoorbeeld. Die nakomelingen blijven lang "jeugdig" ogen.
Dat verklaart Volumia's babyfaceHij is van ooseven (rubinstein x doruto). Na het doorlezen van de laatste berichten lijkt het me steeds aannemelijker dat hij zeker nog wel richting een kleine 1,65 kan gaan (met 3,5 gemeten op 1,58). Rond zijn 4e verjaardag (1 mei) wil ik hem weer op gaan meten.
Op het moment is hij weer aardig overbouwdOf hij heeft een doorgezakte rug natuurlijk, die kont zit wel errug hoog