Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Graag wil ik er wel effe nog een reactie aan toe voegen.amondi schreef:ellenlouise schreef:Waar blijft de topicstartster eigenlijk?
Waarschijnlijk is ze haar paard al op de caminon aan het zetten......
Die transporteurs hebben natuurlijk haast.
atreyuevita schreef:Ik heb ook een paard met artrose die volgens mij wat ik heb gehoord in Italie gewoon bereden zou worden totdat ze niet meer kan lopen. Ik heb haar lekker thuis op de wei staan. Als je je paard erbij wilt zetten kan dat hoor, wel tegen een vergoeding natuurlijk want ik wil hem niet kopen ofzo... Idee?
figora schreef:Heeft iemand een idee van de slachtprijs in Italie? Dan kun je een beetje berekenen of het uberhaupt wel rendabel zou zijn voor de koper. Dat lijkt mij stug, 1600 euro voor een slachtpaard waar je nog geld op wilt verdienen.
Hoe ik het trouwens zo lees in je advertentie kun je met je paard gewoon nog rijden... heeft je vader toch niet verzwegen dat je er geen zware training mee kunt doen?
sylva schreef:@ venusjah: Dat was vast niet zo kwaad bedoeld, het betekent alleen maar dat de mensen hier het beste met je paard voor hebben, en hoe hard t ook klinkt, zo gaat het er nou eenmaal wel aan toe in de grote boze zakelijke wereld. Jij wilde advies over Italie, dan krijg je dit, aangezien het land hier ook om bekend staat...Ik denk dat je vader alles idd een beetje mooier wil maken dan wat het is om jou geen verdriet te doen, en op die manier Venus te verkopen voor de volle pond. Als je een beetje inspraak heb, verkoop haar dan aan iemand waar je zeker van weet dat ze goed terecht komt, of, net wat atreyuevita je aanbood, dat ze naar een plek zoals dat gaat. Dan maak je zeker weten de juiste keuze voor je paardje. Want echt, er wordt niet overdreven hier, en dan is die 600 minder toch veel beter als belanden in de handel of erger? Toch?
sylva schreef:En je had toch een leuke koper die 1000 euro ervoor bood, zou zeggen, neem het aan! Dan weet je ook waar ze heen gaat!
Want geloof me, Italie komt niet goed...
Citaat:sylva schreef:
En je had toch een leuke koper die 1000 euro ervoor bood, zou zeggen, neem het aan! Dan weet je ook waar ze heen gaat!
Want geloof me, Italie komt niet goed...
Wie dan?
venusjah schreef:Ja,dat is waar,maar die reactie van" Ze is haar paard wrs al op de camion aan het zetten" vond ik TE ver gaan. Als ze weggaat voor 1000 euro is het voor mijn vader ook goed,maar voor minder mag ze niet weg,en daar kan ik ook nix aan veranderen.