paard in 1 uur zadelmak voor 100 euro

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:26

Die filmpjes die er nu staan, vallen heel erg mee in vergelijk met het maisveld.
Misschien dat ze zelf wel zo slim zijn die te verwijderen?
Die stond dus ook niet in de links hier.

Globetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:46

Ik begrijp dat je een beetje gek wordt van dit topic
Maar ik wist niet wat voor filmpjes er stonden....
Verkeerd gelezen excuses daarvoor
En als die mensen zo denken een paard in te rijden zijn ze niet slim

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 21:47

Ik word niet gek, want ik reageer gewoon voor de fun, geen tems of dergelijke Maar maak het gewoon ff graag duidelijk

En ik vind die mensen ook gewoon maf

merrieveulen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 22:02

op deze manier kan iedereen het. ik zie geen vertrouwen bij het paard of wat dan ook. het gaat nogal chaotisch en je maakt mij niet wijs dat dit paardvriendelijk is. ik heb zelf verschillende paarden en pony's zadelmak gemaakt en ingereden, nou dat gaat toch wel even anders!!!

dierenbeulerij noem ik het!

Jorissie

Re: paard in 1 uur zadelmak voor 100 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 22:08

ik ben zelf ook een keer met een vriendin mee gegaan die haar paard wou laten trainen op een trainings stal van een persoon die erg hoog in de dressuur sport rijd(zet geen naam erbij want weet nie of het nu nog zo gaat daar, is al paar jaar geleden, ong. 3 jaar).
haar paard was al zadelmak ken de een nette B proef. in ieder geval ze vroeg of ik mee ging als ze haar paard ging brengen, dus oke ik ging mee.
eenmaal daar aangekomen, werd haar paard uitgeladen en op stal gezet terwijl wij met de mensen van daar gingen praten hoe of wat er ging gebeuren.
na een uurtje ong werd haar paard gezadel en in super zwaar zand gelongeerd met de bijzet gelijk strak(dus hoofd ver naar binnen). zo een kwartier lang flink draven en galloperen(beide kanten) ik was zwaar verbaasd maar durfde niks te zeggen.
daarna ging er een meisje op die het paard met lange teugel liet stappen en beetje draven op beide kanten.
daarna stapte die dressuurruiter erop en die ging hem gelijk flink rijden en als hij niet luisterde dan ging direct de slof erop strak(mijn ogen vielen er haast uit toen) na ander half uur ging hij eraf en werd het paard weer een kwartier aan de longe uitgestapt(dit maal zonder bijzet).en als het paard niet zo luisteren die anderhalf uur vertelde 1 van die meiden daar werd hij een kwartier aan de bijzet(ook strak naar binnen gesteld) uitgestapt.
nou ik kan je vertellen dat ik daar nooit meer naar binnen ga en ik daar stond te kijken met me mond open van verbazing.
helaas heeft ze haar paard er uiteindelijk gelaten, en kon ze hem na 2 maanden nooit meer in de dressuur uit brengen zo erg was hij verziekt.(DA is geweest nog en zijn spieren waren gewoon kapot aan het gaan)
echt te triest voor dat paard want hij was super mooi en lief.

Napoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 08:52

Heb net gezocht.
De advertenties van het maisveld, van de trailer en van verkeersmak maken zijn eraf gehaald.
Deze advertenties werden geplaatst door minstens 3 verschillende personen, en af en toe met een andere plaatsnaam. De ene keer Nederland, dan Antwerpen.
Zelf hebben wij al contact opgenomen met die personen. Toch raar dat ze net niet op ons reageren hé (Team Gestolen/Gezochte paarden).

Het hele zaakje is niet pluis. Ze bieden ook héél véél paarden te koop aan. Het enige dat geloofswaardig kan overkomen is dat ze foto's en video's plaatsen. Maar schijn bedriegt zegt men altijd

Maar we zijn dus nog steeds op zoek naar een gedupeerde!

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:26

Iemand had een mailtje gestuurd.. Is daar al recatie op ??

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:35

Ik krijg trouwens erg veel PBtjes voor die link die ik eerder in het topic geplaatst heb.

Je kan de filmpjes zelf opzoeken op kapaza onder zoekwoord 'zadelmak'.

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:36

Quellian schreef:
Ik krijg trouwens erg veel PBtjes voor die link die ik eerder in het topic geplaatst heb.

Je kan de filmpjes zelf opzoeken op kapaza onder zoekwoord 'zadelmak'.

ja maar dat is het "goeie" filmpje, wij zochten dat filmpje in dat maisveld enzo, en die kan ik tenminste nergens meer vinden

050206051012

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:40

Die staat er ook niet meer op

Edit: ik vind het toch niet 'goed' te noemen om een groene pony te bestijgen in de stal, bit door z'n bek te trekken en ermee te rijden alsof ie al jaren onder het zadel is. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:48

Quellian schreef:

Edit: ik vind het toch niet 'goed' te noemen om een groene pony te bestijgen in de stal, bit door z'n bek te trekken en ermee te rijden alsof ie al jaren onder het zadel is. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening

Ik ben het met je eens hoor. Paard krijg imo zo geen vertrouwensband met de ruiter. Ik vind dat zadelmak maken iets is wat je niet zo 1, 2, 3 doet. Maarja wie ben ik?

ikke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:57

Quellian schreef:

Tja, de eerste keer dat ik op Morris zat was ook gewoon in de stal. Het deed hem niet veel, het leverde namelijk worteltjes op, en daar doe je als rechtgeaarde Welsh-Cob toch alles voor......
Zadelmak is ie nooit gemaakt, we legden het zadel erop en hij liep ermee weg alsof ie nooit anders had gedaan. Ik heb ondertussen twee keer "gereden" met zadel en hij snapt de beenhulp al om weg te stappen!!! (tja, worteltjes hé).

Selket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 10:45

ik heb net die filmpjes gezien.. bah.. al dat getrek.. En als dit dan alleen de 'goeie' filmpjes zijn.. Nou, wil het niet weten allemaal hoor..

Iemand in dit topic zei al dat in het filmpje dat paard volgens haar (hem?) twee verschillende dekjes opheeft.. ik heb erop gelet en inderdaad.. Dus óf ze hebben dit paard 2x opgezadelt, óf dit filmpje is niet van hun 1 uur zadelmak proces

veel succes met het zoeken naar gedupeerden.. misschien op kapaza zelf even adverteren?

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 10:50

femkjuh schreef:
ik heb net die filmpjes gezien.. bah.. al dat getrek.. En als dit dan alleen de 'goeie' filmpjes zijn.. Nou, wil het niet weten allemaal hoor..

Iemand in dit topic zei al dat in het filmpje dat paard volgens haar (hem?) twee verschillende dekjes opheeft.. ik heb erop gelet en inderdaad.. Dus óf ze hebben dit paard 2x opgezadelt, óf dit filmpje is niet van hun 1 uur zadelmak proces

veel succes met het zoeken naar gedupeerden.. misschien op kapaza zelf even adverteren?

Welk filmpje bedoel je? Want op die filmpjes bij kapaza wordt geen gebruik gemaakt van dekjes hoor.

Lusitano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:04

Ik vind het filmpje wat nu op kapaza staat niet eens zo heel ernstig. Vind het wel heel vreemd dat het zonder zadel gaat....dat lijkt me nog minder fijn voor het paard als met zadel. En aan de andere kant erg dapper......ze heeft geen cap op ook!

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 11:54

Helaas zijn er mensen die voor onze ogen "dom" zijn die hier dus wel op happen.. Ik hoop dat je genoeg gedupeerden vind om ze te "pakken te krijgen" (niet in negatieve zin voor de gedupeerden uiteraard)
Heeft de tv er al aandacht aan besteed? Misschien dat je dat wel kan doen..

caro_vt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 16:24

Ik had toen die advertentie hier geplaatst.

op www.kapaza.be bij paarden kan je nog verschillende filmpjes terugvinden.

Ik heb die mensen gemaild (fictief) dat ik een jong paard zadelmak wou laten maken en ik kreeg een mail terug dat ik m'n paard mocht brengen...

Guinevere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 17:03

engeltjuh_15 schreef:
Welk filmpje bedoel je? Want op die filmpjes bij kapaza wordt geen gebruik gemaakt van dekjes hoor.
Bij het zadelmak maken van de pony.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 18:18

een paard in 1 uur zadelmak en trailermak maken is onmogelijk.
geloof me!

xcynthiax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 18:21

waar staat die advertentie dan precies?

EdelweissBel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 18:27

www.kapaza.nl
trefwoord: zadelmak
advertentie: o.a.: Uw paard of pony nog dezelfde dag zadelmak voor € 100,-

Ranny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:13

Echt belachelijk heb net een paar van de filmpjes bekeken. Kapaza zou de advertenties er gewoon af moeten halen.

xcynthiax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:32

ik maar 1 filmpje gezien, zijn er dan nog meer?

Mayflower_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:36

xcynthiax schreef:
ik maar 1 filmpje gezien, zijn er dan nog meer?

Vroeg ik me ook af..

cavaletti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 19:39

ja ik vraag het me ook af, volgens mij heeft diegene bij alle advertenties hetzelfde filmpje staan?? of ben ik nu blond