Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Maar maak het gewoon ff graag duidelijk 

Quellian schreef:Ik krijg trouwens erg veel PBtjes voor die link die ik eerder in het topic geplaatst heb.
Je kan de filmpjes zelf opzoeken op kapaza onder zoekwoord 'zadelmak'.

Quellian schreef:Die staat er ook niet meer op
Edit: ik vind het toch niet 'goed' te noemen om een groene pony te bestijgen in de stal, bit door z'n bek te trekken en ermee te rijden alsof ie al jaren onder het zadel is. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening
Maarja wie ben ik? Quellian schreef:Die staat er ook niet meer op
Edit: ik vind het toch niet 'goed' te noemen om een groene pony te bestijgen in de stal, bit door z'n bek te trekken en ermee te rijden alsof ie al jaren onder het zadel is. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening
femkjuh schreef:ik heb net die filmpjes gezien.. bah.. al dat getrek.. En als dit dan alleen de 'goeie' filmpjes zijn.. Nou, wil het niet weten allemaal hoor..
Iemand in dit topic zei al dat in het filmpje dat paard volgens haar (hem?) twee verschillende dekjes opheeft.. ik heb erop gelet en inderdaad.. Dus óf ze hebben dit paard 2x opgezadelt, óf dit filmpje is niet van hun 1 uur zadelmak proces![]()
veel succes met het zoeken naar gedupeerden.. misschien op kapaza zelf even adverteren?

engeltjuh_15 schreef:Bij het zadelmak maken van de pony.Welk filmpje bedoel je? Want op die filmpjes bij kapaza wordt geen gebruik gemaakt van dekjes hoor.
xcynthiax schreef:ik maar 1 filmpje gezien, zijn er dan nog meer?