Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
PocoMisss schreef:De Mitsubitsi rijdt 1 op 15, kost €33,- per kwartaal aan wegenbelasting en mag (dacht ik ) ongeveer 1500 kg. trekken. Wij vinden hem super!! Verder schijnen ze goedkoop in onderhoud te zijn (weet ik nog niet, we hebben m pas een jaar en hij moet z'n eerste beurt nog hebben.. is dit jaar verder ook niet in de garage geweest).. ik ken een aantal mensen die er ook 1 hebben en als ze voor een andere auto gaan kijken komen ze weer met een mitsubitsi terug.. Succes..
daffodil schreef:Peugeot 406, in diverse uitvoeringen te verkrijgen, mag 1500 kg trekken, ik trek er een 1,5 paards trailer mee. Als ik in het weekend rij, pak ik de auto van manlief nog wel eens, dat is een Kia Magentis, die mag zelfs 1700 kg trekken.
Overigens vind ik zelf de peugeot 406 echt een aanrader, trekt met gemak, ook als je met vier man in de auto zit. Zijn veelvuldig tweedehands te krijgen, voor redelijke prijzen!
smurf schreef:ik ben er nog steeds niet uit wat het gaat worden...... twijfel enorm
(Forester, Musso of veewagentje)
Splinter schreef:Ik ben ook op zoek naar een auto!
Nu kan ik nog mn vaders auto lenen, audi A4 station 2,5 liter
deze mag 1600 kg trekken en mijn MTM gewicht is 1300kg heb dus ook geen E nodig![]()
Van ford hoor ik vaak dat het slechte trekauto;s zijn!?!? Terwijl ik juist graag weer een fordje wil rijden, over peugeot hoor ik meer goede dingen,
Ik wil een betaalbaar autootje, niet zo'n zware dat het me een vermogen kost!
valine schreef:zag vandaag op stal een Hummer met trailer staan... misschien een ideetje
smurf schreef:ja maar een Hummer is stoerder![]()
esmeejj schreef:met een Hiundai tyocen ofzso.. (a) whaha.. al die auto namen=P zso spreek het in elk geval ongeveer uit.. staat 2-paards trailer achter en is er echt perfect voor! maar sinds kort rijden we eigelijk meestal mee met mijn buurjongen in de vrachtwagen(a) dat is toch net ietjes fijner dan zo'n trailer!