Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) ik denk niet dat ik het zou kunnen aannemen. Het was mijn keus om voor zoiets te kiezen, en niet om er "anderen mee lastig te vallen." Dan had ik wel een topic geplaatst: "Redt dit paard, stort nu." Zou me een beetje bezwaard voelen, dan lijkt het net of ik het daarom doe.
Misschien moet ik hem laten hypnotiseren.

! 
) paard doet!! Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren maar ben ervan overtuigd dat wat er ook gebeurt dit het beste voor het paard zal zijn. ijsklontje schreef:Ik snap best waarom je hem in de eerste instantie al wilde kopen.
) dus verkeers/bos mak, was met rijden heel braaf, heeft ook een paar samengestelde wedstrijden gelopen (laagste niveau), had de bouw waar ik naar opzoek was, en viel wegens zijn niet altijd even vriendelijke karakter in een voor mij betaalbare prijscategorie. EN ik mocht hem op proef hebben, EN ik mocht hem zonder reden terugsturen, EN hij was op de foto en klinisch goedgekeurd. (jaja..) En met springen h ad hij zijn oortjes zo leuk naar voren. Toen hij kwam viel ik voor die rare gezichten die hij kan trekken.Rivano schreef:ijsklontje schreef:Ik snap best waarom je hem in de eerste instantie al wilde kopen.
Op papier zag het er ook perfect uit.
8 jaar, ruin, 1.70m, halfbloed Kinksy. (en als je de rasbeschrijving leest van een Kinksy dan is dat het ideale paard) Zijn halfbroer loopt Grand prix, zijn vader is de bekendste Kinksy dekhengst. Hij heeft veel jachten gelopen (vraag me niet hoe..) dus verkeers/bos mak, was met rijden heel braaf, heeft ook een paar samengestelde wedstrijden gelopen (laagste niveau), had de bouw waar ik naar opzoek was, en viel wegens zijn niet altijd even vriendelijke karakter in een voor mij betaalbare prijscategorie. EN ik mocht hem op proef hebben, EN ik mocht hem zonder reden terugsturen, EN hij was op de foto en klinisch goedgekeurd. (jaja..) En met springen h ad hij zijn oortjes zo leuk naar voren. Toen hij kwam viel ik voor die rare gezichten die hij kan trekken.
Hij is vreselijk expressief. En tja, toen was ik verkocht.
)
Rytir schreef:Hij is echt ontzetend gaaf! Van Atom? Als er ooit nog een hengst op Mandorra komt dan is het een kinsky; volgens mij zijn dat superpaarden (al had ik dat al bedacht voor ze in Bit stonden)