alleen bit in daar doet ze de mond weer niet voor open

ze weet wel wat ze wil hahah
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

maargoed ze mag het dus niet, anders zit ik met hetzelfde als mn andere paardm halstertouwen die stukgebeten worden en als ze dan 1x er goed aan trekken breekt ie, Q kocht ik en werd met hengstenketting afgeleverd, na wat gesneuvelde touwen begreep ik waarom
nu bijt Q ook niet meer in zn halstertouwen maar meteen goed aanleren(afleren
) is wel zo makkelijk! ikke schreef:Hier nog een W-tje, van Welsh-Cob![]()
Hij is van juni en wordt dit jaar 4. Ik ben met hem begonnen toen hij 2 was. knip Bitje, singeltje, dekje, zadel, hoofdstel, lange lijnen.
Vlak voor kerst (bijna 3,5) ben ik er eens op gaan zitten en nu zijn we zover dat hij netjes kan rondlopen met iemand erop. De rest volgt dit voorjaar wel.
Hij krijgt een kilo onderhoudsbrok, verspreid over twee rondes, gehele dag weidegang, zeer ruim hooi en wortelen.
) was toen ze thuis kwam van het natuurgebied wel een beetje happerig. Mijn vader mocht haar ook graag verwennen, maar dat was snel afgelopen 

Zo'n grote held ben ik nou ook weer niet.

Misschien laten we daar dan iemand voor komen. Jura schreef:Oja nog een vraagje: gaan jullie je paarden zelf inrijden?
Ik ben er nog niet uit, ik denk dat ik gewoon ga proberen hoever ik het zelf aandurf. Ook zou ik haar wel naar bijv. Gert van den Hof willen brengen, omdat hij meteen van alles doet, bosritje, sprongetje. Dan went ze meteen aan van alles. Aan de andere kant wil ik het ook graag zelf doen.
Jura schreef:Oja nog een vraagje: gaan jullie je paarden zelf inrijden?
Ik ben er nog niet uit, ik denk dat ik gewoon ga proberen hoever ik het zelf aandurf. Ook zou ik haar wel naar bijv. Gert van den Hof willen brengen, omdat hij meteen van alles doet, bosritje, sprongetje. Dan went ze meteen aan van alles. Aan de andere kant wil ik het ook graag zelf doen.

In november / december vorig jaar (klinkt alweer zo lang geleden) heb ik haar 2x gelongeerd, eerste keer alleen met kaptoom tweede keer ook met een longeersingel.
Ze wilde alleen maar knuffelen, liep als een mak puppy achter me aan naar de bak. In de bak is ze 1x speels omhoog gekomen (had dit keer de longeerring afgezet) en kwam daarna weer knuffelen.
* trots op mijn w-tje* 

in 9 jaar tijd was ik daar 1x vanaf gevallen en nu dus weer
)
en als er iemand op heeft gezeten klim ik er zsm zelf ook op
dan wordt het dus 1 mei naar de opfok, 1 oktober naar de africhtingsstal en dan zadelmak maken, en als dat goed gaat rij ik haar na die maand gewoon onder de man naar huis
is toch redelijk dichtbij

)