Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) fluffymeis schreef:wat moet ik tegen marktplaats zeggen dan? of de polite
sorry dat het warrig overkomt ik ben helemaal van streek. eerst neem je afscheid en je denkt dagen lang over hoe snel hij dood is gegaan en dat hij snel gedood is bij de slachter.. en wie hem nu op zou eten
en dan tipt iemand je dat hij te koop staat nou dan breekt mijn klomp

_Romana_ schreef:als dit allemaal niet waar is kun je alleen maar zeggen, het is kerstvakantie
(mensen vervelen zich blijkbaar)
liannes schreef:
wie de TS of die verkoopster?
de ts natuurlijk,
, want die advertenties lijken me betrouwbaar genoeg. Weet nu ook zeker dat ik eerder bij ze ben geweest en deze mensen adverteren vaker met dit soort teksten. 
cle0o_o0 schreef:Eejj zou ik misschien de advertentie mogen + evtle foto's ik ben erg benieuwd wat ze er van maken.
Ziolette schreef:liannes schreef:
wie de TS of die verkoopster?
de ts natuurlijk,
Dat dacht ik al, want die advertenties lijken me betrouwbaar genoeg. Weet nu ook zeker dat ik eerder bij ze ben geweest en deze mensen adverteren vaker met dit soort teksten.

fluffymeis schreef:Dat dacht ik al, want die advertenties lijken me betrouwbaar genoeg. Weet nu ook zeker dat ik eerder bij ze ben geweest en deze mensen adverteren vaker met dit soort teksten.
. XlucienneX schreef:ik beken fluffymeis is niet een echte bokker das nichtje haarus waarvan ik heb wachtwoord toevallig van wist ik moet haar al het bokken nog leren dus ik dacht ik verschuil mij onder haar naam met deze toppic.. 3 keer raden wie die andere foto's heeft geplaats nou ik niet maar ik moet zeggen dat ik het knap van der vind dat ze ze heeft geplaatst.
haar pappa durft niet eens op een paard te gaan zitten dus ik ben bang dat die foto's in die toppic ook niet kloppen
nou mensen ik ben dus geen penny meisje ik ben gewoon mij
ik wil gewoon niet dat vriendinnen erachter komen dat mijn grote knuffelbeer nog leeft iedereen heeft ascheid van hem genomen. ik hoopte onder een schuilnaam dit te kunnen oplossen en ik hoopte dat er mensen met dezelfde ervaring waren die mij hier mee konden helpen
sorry kijk maar in me profiel voor meer foto's van ufarno en op my groups voor datums van de foto's op de datum kun je zit dat ze vant zomer zijn gemaakt

liannes schreef:heb contact met hun opgenomen, en het paard is van een pensiongast, die hem wil verkopen, en die komt uit frl, staat er net,
en ze geven geen les, etc, etc, etc,
paard mag aan alle kanten gekeurd worden, dusssss...........een pennyverhaal,
reken er maar op dat ze of onder een ander profielnaam inlogd
, of nooit weer wat van haar laat horen,
of.....die mensen liegen alles bij elkaar, maar dat betwijfel ik

liannes schreef:maar dan moet je marktplaats gewoon inlichten!!

Citaat:we hebben in mei een 4 jarige ruin gekocht die we beleerd hebben,
het rijden ging altijd wel iets minder elke keer als we hem iets nieuws wouden leren besgon hij erg gevaarlijk te worden en konden we alleen maar hopen dat we niet vermoord werden door hem we hebben toen de keuze gemaakt hem te verkopen en om hem tegen andere mensen te behoeden hebben we hem naar de slacht gebracht