Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Jodievanmij schreef:Denk eigenlijk dat je ook niet echt alleen maar op de menigen van anderen moet afgaan.. Kijk elk dekje ligt op elk paard net iets anders.. Dat is met dekens ook zo. het ene paard kan wel last hebben van de anky pads maar zo hoeft het andere paard er geen last van te hebben.. dat is heel verschillend..Dus een anky pad hoeft niet per difinitie niet goed te liggen maar dus ook niet altijd verkeerd te liggen.. mocht je er echt niet uitkomen dan kan je altijd eerst een geleende anky pad proberen of je koopt er een mocht het niet bevallen dan merk je dat gauw genoeg en kan je hem altijd hier op bokt of elders op internet te koop aanbieden zoals je ziet is er altijd wel vraag naar en raak je de pad meestal voor een lekker bedrag nog kwijt...succes met je keuze
, Ik vind ze namelijk wel heel erg mooi. Maar mijn pony heeft een dun velletje, dus als het dan gaat schuren, dan is ie denk ik wel snel open. Ik laat wel weten of ik 1tje gekocht heb
maar dat duurt nog wel ffuh, want ik moet eerst nog ffuh sparuh
En ga in de voorjaarsvakantie ( 20 febr) weer spulletjes kopen, dus rond die tijd zal ik hem dan ongeveer kopen. Ik zal nog wel ffuh zien, misschien dat ik ook wel wat anders koop die ik ook mooi vind, of het neppe merk
Maar ik laat het wel weten in dit topic
en ook wat mijn mening (als ik hem koop) er over is
, Hoe bevalt het jou dan?? (of heb je dat gezegd)
srry als het er in stond
maar misschien kan ik ook wel een keer z'n pufferpad uitproberen
Hoe zien die er uit? Of heb je daar wel foto's van in je profiel?
)
noraahlover schreef:Oke bedankt, en ik hoef ze eigenlijk ook niet beslist omdat er Anky op staat, maar vond ze zo mooi![]()
kan ik vaker afwisselen!
Alane schreef:De onze is ietwat week in de rug, weinig schoft en brede schouder, de andere is wat strakker in de bovenlijn met brede schouder en schoft, de derde is wat alnger in de rug, normale schoft en wat smaller in de schouder.
Leg is daar een Ankypad kaal op, dat ligt op ie op geen enkele "normaal" .
Pak ik nu een BR event, HH pad of welk merk dan ook voorgevormd dan liggen die kaal heel netjes.
Maar de wat minder stugge dekjes, zoals event op HH pad gaan onder een zadel rimpelen en trekken omdat ze niet de onderlijn van een zadel volgen maar de ruglijn van het paard.
Daarentegen kun je een pad met een rechte bovenlijn verder optrekken en onstaat er zo een, gecreerde, pasvorm onder je zadel....
Een ieder roept en gilt over de bovenlijn van de ankypads.... terwijl de kussens van het zadel recht moeten lopen......
en hoe werkt die rechte lijn in het zadelpad dan bij de westernpads???
en bij de gelpads???

vlasta schreef:Moet een dekje niet gewoon goed liggen zonder van alles recht en strak te hoeven trekken?

Alane schreef:vlasta schreef:Moet een dekje niet gewoon goed liggen zonder van alles recht en strak te hoeven trekken?
Trek jij je dekjes nooit in de kamer???
moet dat dan?