Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hoe duur issie bij fiona als ik vragen mag?
Past ie mooi? En ben je je oude zadel al kwijt? Noran ziet er goed uit trouwens
PinkiiY schreef:Zooooo toe maar weer.. op dat zadel ben ik al vet lang verliefdHoe duur issie bij fiona als ik vragen mag?
Past ie mooi? En ben je je oude zadel al kwijt? Noran ziet er goed uit trouwens
! Morgen komt er weer iemand voor mijn oude zadel en dankje

unamie schreef:Maxielover schreef:Hooooooo !!! Over dat als een zadel niet goed ligt als de beugels naar achteren hangen is niet waar. Ik heb pas een nieuw zadel en daarvoor hadden we ook heel veel zadels gepast, waaronder meerdere thorowgoodzadels en allemaal met kunststof beugels en katoenen beugelriemen.
Bij al die zadels hingen de beugels naar achteren, terwijl er ook een bij zat die goed paste,
maar het is uiteindelijk een ander geworden vanwege mijn zit die ook perfect past.
dan hadden al die zadels een te kleine boom voor jou paard
ook het zadel dat volgens jou goed paste...
nogmaals... als de beugelriemen naar achter hangen ligt het zadel niet in balans en dan past het dus niet![]()
en een echte zadelmaker zal dat niet geweest zijn, want die zal geen torrowgood adviseren
een zadel verkoper zegt al gauw dat een zadel goed past
zeker als ze zelf de boom niet kunnen verbreden
een ruitersportzaak die aan huis komt passen heeft er 9 van de 10 keer geen verstand van
dat zijn zadelverkopers en dat is iets heel anders dan zadelmaker
een kant en klaar zadel past eigenlijk nooit
daarvoor moet je een op maat gemaakt zadel hebben
die aangepast is door een echte zadelmaker
dan pas kun je spreken van een perfekt passend zadel
ook 2e hands zadels zijn op maat te maken door de juiste zadelmaker
dus je kunt voor weinig geld een prima zadel kopen
PinkiiY schreef:Danku
Maxielover schreef:Ehm, mij heb je niet horen zeggen dat dit een zadelverkoper was, hoor !! Dit is nl. wel een zadelmaker van een betrouwbare en goede ruitersportzaak.
Maxielover schreef:En een minder goed merkzadel kan idd ook perfect passen, maar dat wil nog niet zeggen dat ie ook net zo lang mee gaat en van dezelfde kwaliteit is als een een zadel van een van de betere merken
Want je gaat mij toch zeker niet vertellen dat jij geen verschil in kwaliteit ziet tussen een kieffer en een zadel van marktplaats ?
Maxielover schreef:Dit zadel past dan wel beter dan die thorowgood, maar ik geloof niet dat dat zadel niet paste. Jij was er tenslotte niet bij, ik wel.[/b]
unamie schreef:het ene zadel past nooit beter als het andere
het past wel of het past niet!!!
alles daar tussen in past dus ook niet