Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tivoli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 01:26

hhmmm...De 'nieuwe' bit...
Ik vind al een tijdje dat er niks nieuwe meer instaat,maar dat ligt voor mij niet per definitie aan deze nieuwe bit.
Na jaren van intrsessante artikelen in de bit,kunnen ze kennelijk niks nieuwes meer verzinnen.
Alle reclames vindt ik ergerlijk,maar handig voor áls je eens iets zoekt.
Het nieuwe formaat vond ik niet reuze opvallen,het viel me pas op toen ik het las.
De nieuwe lettertypes en vormgeving vind ik er goedkoop uitzien,even als de kwaliteit van het papier.
Bij het artikel van koude handen etc kon ik het niet eens van de reclames onderscheiden.
Pas toen ik halverwegen ineens een half artikel tegenkwam en terugbladerde,zag ik dat het gewoon een artikelpagina was.
Jammer ook dat ze geen 'grote vraag' meer hebben.
Ook lastig dat 'agenda' nu ergens in het midden staat,zo kan ik niet snel even kijken wat er te doen is.
En ook: de hoefschoenen en trailertests hebben we al lang gezien.
Wat ik liever zou zien:
wat meer ingaan op dingen in paarden in het buitenland.
Wat meer takken van de sport dan dressuur en springen.
(Oke,endurence staat er ook wel een in).
Zo zie ik bijna nooit iets over westernriding,eventings en andere apparte dingen.
Nee...bij mij vliegt bit eruit,ik concentreer me dan liever op iets waarvan ik zeker weet data lles wat erin staat me intresseert: tinkerblad Battie.

dry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 08:17

Ik vind dat Bit er door de jaren heen niet op vooruit is gegaan.
Er staan steeds meer dingen in die mij absoluut niet boeien.
De onderwerpen zijn ook steeds hetzelfde. Het zijn wel goede artikelen, maar ik hoef niet elke keer weer over een of andere dressuurtopper oid te lezen.
Alles wat ik wel met plezier lees, wordt steeds minder.
Daarbij komt nog dat ik het een best prijzig blad vind.
Het nieuwe formaat viel mij ook niet op totdat ik het las.
Ik kijk het nog even aan, maar waarschijnlijk ga ik hem binnenkort ook maar opzeggen.
Ondanks het zoveel stoerdere en hippere logo...

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 09:09

marquez1 schreef:
Het blas is trouwens wel dikker geworden, heel positief

Eh.. Bit van november had 138 pagina's en de nieuwe Bit had er 130...

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:58

Tja, het 'nieuwe' logo vond ik nou ook niet echt geweldig. Wat mij betreft hadden ze het bij het oude mogen houden. Ik zag niet echt verbetering.

De grote hoeveelheid reclame is vervelend, maar noodzakelijk voor een blad. Ze moeten ergens hun inkomsten vandaan halen. Ik vond overigens dat de aantal pagina's reclame bij de nieuwe Bit wel meevielen.

Het nieuwe formaat vind ik een verbetering! Het blad had wat mij betreft nog wel iets kleiner gemogen. Ook vind ik dat er wel weer gewoon nietjes in mogen. Dat leest wat prettiger, maw dan blijft het blad beter liggen
De papiersoort vind ik noch goed, noch slecht.

De nieuwe rubrieken vind ik niet echt een verbetering. Ze hadden wat mij betreft beter de Vraag van de Maand erin kunnen houden en wat vaker een lesje bij een bekende topruiter. Ook de reisverslagen vind ik altijd erg leuk om te lezen.

De indeling van het blad vind ik ietwat vaag. Agenda en de rubriek 'Bit stalt uit' hadden wat mij betreft gewoon achterin mogen blijven!

Verder vind ik dat er indd wel iets van de prijs af mag. Al snap ik ook wel dat het Bit een erg duur blad moet zijn om te maken

Al met al vind ik Bit wel een leuk blad om te lezen, in ieder geval 1 van de leukere paardenbladen. Hoefslag vind ik persoonlijk niks, koop ik heel soms als er een interessant artikel in staat. Amazone vind ik een beetje een slap aftreksel van Bit. De Penny ben ik ontgroeid
Ik koop heel af en toe wel eens een Your Horse of Horse & Rider (dacht dat het zo heette).

PDI

Re: Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 14:59

hey hey,

ik vind hem een beetje tegenvallen.... Er staan meerdere sporten in,
maar de lay-out is inderdaad een stuk simpeler geworden... jammer..

casanova

Re: Nieuwe Bit? Wat vind jij ervan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 15:58

ben al jaren lid en lees het blad van voor naar achter uit in 1 dag,het is altijd een beetje feesrt voor mij als het blad er is..

waarom eigenlijk vroeg ik mijzelf laatst af?

dat bit nu vernieuwd is?
ik merk er weinig van.....en inderdaad de handtasjesreclame en alle andere advertenties erin vult bijna het halve blad.

nee,ik denk dat ik ga opzeggen,de 90 euro per jaar besteed ik heus wel op...

Achterom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:02

Als ik het goed begrijp is dus het luxe papier eruit, minder letters etc?

Zonde, ik vond die luxe uitstraling nog ongeveer het enige wat het grote aantal advertenties rechtvaardigde.

Marloes__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 16:56

Ach ik vind bit gewoon zijn geld niet waard. Af en toe staan er leuke artikelen in, maar daarmee houdt het dan ook op.
Er staan verschrikkelijk veel advertenties in, en dat snap ik ook wel, maar het gaat een beetje tenkoste van de rest.

Misschien toch weer een abonnement op de PENNY? Wuaha

dry

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 17:53

FuRyoMaRLoeS schreef:
Ach ik vind bit gewoon zijn geld niet waard. Af en toe staan er leuke artikelen in, maar daarmee houdt het dan ook op.
Er staan verschrikkelijk veel advertenties in, en dat snap ik ook wel, maar het gaat een beetje tenkoste van de rest.

Misschien toch weer een abonnement op de PENNY? Wuaha

Mee eens.
Maar de penny heb ik nog sneller uit
Die is wel goedkoper
Ik vind het trouwens jammer dat Bit die posters eruit heeft gehaald tdt, zaten soms nog best leuke tussen, voor mij of voor pennykindjes.

casanova

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-05 22:21

ik heb vandaag de opzegbrief geschreven...dag bit!

Boutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 08:56

Heb ook een mailtje gestuurd met positieve en negatieve dingen en wensen, hoop dat ze ook iets doen met al die mailtjes...

MarchaL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 13:11

Ik lees BIT nu ongeveer 2 jaar en ik vind het toch altijd wel weer leuk Ik koop het blad gewoon voor de lol net zoals ik een hele hoop andere boekjes graag lees. Ik vind BIT een leuk blad alleen wel wat duur.

Voor mij zijn de artikelen nog wel interessant en boeiend om te lezen, waarschijnlijk omdat ik BIT pas 2 jaar lees. De trailertest ben ik overigens al wel beu.....Die heb ik nu al een paar keer gelezen...